Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av mamma-tilda - 21 oktober 2012 19:45

Ja då har jag lyckats få liv i datorn igen.Får se hur länge det varar denna gång!

efter förra omgången gick den drygt 2 veckor!


tankarna har farit kring detta med materiella ting, vad mycke tman gör via nätet. för utan

internet behöver jag ingen dator....är ju surfa,banken o chatt som jag gör mest!

Min stora pojke har paus i utbildningen jag hoppas att nästa steg kommer igång. dottern är i småland o jobbar...men var hemma förra helgen. är tomt utan henne!


jobbet rullar på,varit lite segt ett tag men fått en del "skriv" jobb gjort i veckan.

synd jag inte har råd o ta ledigt....annars hade jag nog tagit det nu! känns som jag hade behövt det!

fast nu har jag legat hemma små dålig hela helgen så lite kul o få åka till jobbet inbillar jag mig!

läst o slöat...o deppat lite.sedan är det bara o rycka upp sig...snart! har ju inte orkat åkt ngn stans annars hade jag kankse behövt det egentligen. hade ju tänkt oåka o titta på bebisarna med men varja gång jag tänkt det så blir jag risig så ska sluta tänka det!


datorn är inte som den ska ...m den funkar ju iaf..funderar på hur mkt pengar jag ska lägga på en ny.


vikten har stått rätt still nu., varit slö o ätit för mkt "skräp"!men´men...


skönt o vara själv men saknar ju mina barn!tok mycket! o så mkt så jag får ta mig i kragen o fundera över vad jag gör på ledig tid!dax för en resa ....hm ..pengar...semesterdagar...ja ja får se. man lever ju bara en gång påstår en del. iaf detta liv! vad gör det om hundra år om jag är fattig ett tag till.!


o nu när datorn varit ur funktion så har ja fått fixa tv:n....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards