Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av mamma-tilda - 8 oktober 2012 20:47

varit en skön dag. allt har bara liksom flytit på. Ungarna på jobbet var iof lite måndagsröriga.

men vi delade upp dem på em. slöjd,ute o inne. sedan alla ute en rejäl stund o så var vi några som gick till idrottssalen.


På lunchen gick jag iväg o gosade lite med Alfonz o pratade m storasyster så mamma fick vila.

inga fel med bebisgos.o den ungen är ju nästan alltid nöjd!

O så fick jag se hjärtat som min älskade gosse gjorde i fred kväll till mig! det var så fint! han har skapartalang!

Kunde ju inte ta med det hem då han inte var hemma..fast nu ångrar jag mig lite att jag inte ringde han ikväll o frågade ...hade varit trevligt o titta på:)jag tror jag har bestämt var det ska sitta. Tänkte först över kamin men vet inte om jag vågar...blir antingen bredvid el oxå bredvid ena fönstret.


ska se sedan om jag lyckas få prata med min dotter ikväll! hon har ju fullt upp i småland o att ringa el messa mamma hinns tydligen inte med!ja ja så är det o ha stora barn...mamma ska bara finnas...:) jag är ju rätt lika ja med så ska väl egentligen inte klaga.men vore trevligt om hon hörde av sig...tur jag har en son som iaf kontaktar mamma var 3:e dag:)

fixat hästarna ikväll. o nu myser katten ,hunden o jag med brasa o tända ljus.är ju lite småkallt så skönt o elda.

jag är chokladsugen! el så är det bara mina tankar som är på choklad...har inget i skåpet att småäta...o tänker inte baka då jag inget ska ha egentligen...m lite choklad o varmt te hade suttit fint:)

sitetr o fundera rmed på om jag ska messa min gammla vän, var några månader sen jag hörde ngt.har kommit lite tankar på han nu sista veckorna så är väl kanske dax o kolla hur allt är med han o familjen. vill ju inte skicka för ofta o det brukar funka med telepati o så hör han av sig:) vill ju inte störa hans liv. men vi är ju bara vänner! o frun vet det. nästa liv ....om det vill sig;`)

har ingen lusta att städa så d får vara stökigt...vad gör det på en skala 1 -10? o jag lider ju oftast inte o inte mitt <3 barn heller....o dottern kommer ju inte hem på ett tag.


stannade i byn efter jobbet o gick promenad m en vän. skönt att gå o snacka lite avslappnat. o tror vi båda fick rensa lite i skallen o bara kunna bli avslappnade sen. iaf jag!känner mig nöjd ikväll! fast skulle kunna tänka m o reta upp ngn mer för skojs skull;)synd att dottern är borta..får se om ngn kul är ute på chatten sen:)

hm skulle ju iväg till en gamaml jobbarkompis o bli spådd det har jag glömt o hon med...dax o boka en kväll kanske

fast de har ju förmåga att bara försvinna ...

min ena kompis o jag har pratat i helgen om att ta oss iväg ngn kväll på afterwoork el gå ut o ta en matbit...man gör ju sånt lite för sällan!ha d gott o trevligt. umgås o njuta av livet.

just nu känns livet rätt gott o avslappnat men törs knappt tänka det för då händer väl ngt!

kom på nu med att jag måste fixa paket till nästa veckas paket träff...jaja blir väl o dra till Marieberg ngn kväll kanske m har ju nästa vecka oxå på mig.så d löser sig väl.

fylla på ved o läsa geografi då...ska snabbläsa för o se vad jag kan läsa för gossen imorgon så han kan göra sitt muntliga omprov....dumt o skjuta på det.men känns inte direkt lockande...om jag ska vara ärlig. förstår om ungarna tycker d är ointressant med befolknigns frågor...fast jag har ju inte läst än men boken ser skittråkig ut.....

nej nu blir det slut för alla snurriga tankar idag...om det nu är ngn som läser mitt dravel så minns dock att jag skriver för o få rensa mina tankar o inte ngn skönlitteratur..det kankse kommer i sinom tid.men blir troligare en jobbarbok el barn bok innan:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards