Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av mamma-tilda - 22 oktober 2012 19:16

har legat i helgen med huvudvärk o utan energi.får ju nästan aldrig feber så det får man väl vara

tacksam för. Jobbat idag o gick rätt bra framåt 15.00 då var det segt.


skulle ju roat mig i fredags men men som en god vän sa det kommer fler helger! känns bara lite trist ...

var ju ett tag sedna jag var ute o "rumla" nu. men gör ett nytt försök till helgen. men då är det ju bara så typiskt att

evenemang ska krocka! är 2 saker jag vill gå på o jag visst rock weekend kunde ja ju gå på på fredagen men tror inte jag orkar 2 dagars...o de bästa banden är på lö. men lutar mest åt Hallsberg på lö, varit sugen på o få röja till lite rocka billy ett tag nu. ja det visar sig vilket som händer ...med mitt oflyt just nu såligger jag väl hemma:)

Livet går ju upp o ner annars. saknar sara just nu...mer än jag trodde! får väl ta en smålandstripp snart om hon inte kommer hemåt:)


mitt <3 barn har haft 1 1,5 bra skolvecka o nu försöker vi hålla i! pepp som gäller!saknar den ungen oxå...är glad att jag lyckats släppa mina 2 stora barn ut  livet...just nu fattar jag inte hur..skulle vilja krympa dem;) ha tillbaka nga goda småbarnsår. vill ju inte ha barnbarn men kan ju inte sticka under stol med att jag skulle tycka det var trevligt..nga små o få "skämma" bort:)fast vill ju att barnen har ett stadigt liv först!! tur det finns syskonbarn o <3 barnets familj.med små goa ungar.men varje gång jag tänkt åka o titta o gosa m bebisarna så blir jag risig. o vill inte riskera ngt de är rätt små fortfarande.får väl åka o busa m de andra ungarna ngn kväll!de är ju lite större!

sist jag var hos min andra bror var det batman o catwomen som gällde....


så funderingar på detta med framtiden...jag vad har den med sig då? just nu kör jag på en dag i taget..m visst kommer det tankar ibland...upp o ner går det oxå. ja ja  livet blir inte bättre än vad man gör det har jag hört...

sitter o är godissugen undra om jag ska baka ngt? vad gör mina för många kilon för ngt i nga dagar till i ett livsperspektiv??kladdkaka? daim hade inte suttit fel...undrar om jaghar ngt enkelt kola recept??tur att jag bor ute på landet...fast just nu skulle ja nog kunna slösa lite pengar för o åka till affären...tur inga barn är hemma o hör mig säga detta!!imorgon är det iaf äntligen tisd o mitt älskade <3 barn kommer! längtar efter den älskade ungen...o för att inte längta för mkt tänker ja på hur tjurskallig han kan vara:)

nej fixa lite nu ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards