Direktlänk till inlägg 26 oktober 2013

lördag

Av mamma-tilda - 26 oktober 2013 14:07

det är lördag men efter 2 rejäla sjukdagar trodd ejag det var söndag! lite bonus..mår betydligt bättre idag m inte helt återställd!

fixat stallet då syrran är borta. räckte med en vil/sovpaus.det är rätt skönt egentligen o pula i stallet. tvättar o blir galen på maskinen. pumpen är "trasig" så han pumpar inte ur utan man får gå o slå på den med jämna mellanrum tar ju en halvdag för en maskin...kan ju inte sitta o vakta. hängde ut så det får rinna av..hoppas regnet håller sig borta!


funderar på om jag orkar ro båten så den kommer upp!hade tänkt det imorgon m nu ändrade storasyster möbelflytt till imorgon....orkar inte med o tjata mer på sonen. glad just nu så länga han håller sig borta!min lillasyster undrade om inte jag skulle flytta...längre bort för o inte kunna finnas för han...just nu känns det som det finns inget slut.jag  har aldrig tvivlat på slutet m just nu vet jag inte! måste fundera hur jag släpper o går vidare.en flytt är kankse ett alternativ.min gosse börjar ju bli stor så kan ju inte räkna med att han kommer mer än kankse ngt år till...herregud hur ska jag överleva! bara denna vecka utan har varit skitjobbig. o då har jag varit i behov av ensamheten! hur skulle det vara när jag inte ärdet...törs inte ens tänka tanken...varför kan jag inte få krympa han lite,)han är min glädje i livet!trots att en del dagar undrar jag...tonårshumör är inte så kul jämnt! kläder o mat....


jäkligt skönt o må bättre! ska igång o skriva lite skola oxå;) skicka in ngt o så får vi väl se...tänker bara få ihop ngt ..skiter i om det inte blir hel bra. har ju liksom släppt det lite för länge nu. finns inget kvar i huvudet...


tvätten nu då.

em kaffe!choklad. skiter i vikten idag...får väl snart köpa större byxor!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mamma-tilda - Lördag 11 maj 19:25

när en barn mår så dåligt att de inte vill leva el bara vill fly. då går jag sönder som mamma.  att ha ett xa barn hemma som får uppleva dt känns oxå tungt. sedan vet jag att han klarar det. men vill inte utsätta någon för detta.   att få a...

Av mamma-tilda - Fredag 19 april 14:48

just nu känner jag mig som ett barn som väntar på bekräftelse.   sjukskrev mig några dagar nu då all energi tog slut. migrän o feber o sen helt matt. sov hela onsd. sen iaf piggare.  orkat lång promenad med hunden igår o nu cyklade vi långt. ...

Av mamma-tilda - Onsdag 17 april 17:07

efter nga dagars huvudvärk o på väg att bryta ihop igår så beslöt jag mig för att  lönen inte var värd det. så idag o imorgon är jag sjukskriven. o hoppas de räcker med 2 dagar!   vill inte rasa igen. orkar inte må dåligt.  har ingen energi i...

Av mamma-tilda - Tisdag 16 april 19:19

huvudvärk hela dagen. höll på börja gråta redan i morse men beslöt mig för att jag behövd ta mig till jobbet. pengarna kommer inte räcka denna månad så bet ihop kostar för mkt med sjukavdrag. Men har inte tagit beslutet om imorgon än. är slit...

Av mamma-tilda - Måndag 15 april 20:44

jag verkar aldrig lära mig. ger o ger. blir besviken , förväntar mig för mkt. vet att "ungen" är tonåring. men ber jag att han ska ringa så förväntar jag mig det , spec efter de hänt grejor o jag skrivit under dagen. o bett 4 ggr att han ska ri...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards