Direktlänk till inlägg 26 oktober 2013

att trivas

Av mamma-tilda - 26 oktober 2013 19:57

Var inte rädd att ge dig det liv du är värd att leva!. dessa ord hittade jag på en sida. tänkvärda.

att trivas med sig själv. att hitta balans .att vara nöjd med egna val.att inte hänga upp livet på andra.

jag det kändes rätt ok o jag tyckte jag hittade lite inre frid när jag var ute o åkte ikväll.trivs i att åka runt med bilen...synd bara bensinen är så dyr! ska kanske ut o åka lite mer iaf...kuska sverige runt! hade ju en fundering förra året på husbil m jag köper nog en mindre bil o bor på vandrarhem...då möter man lite folk oxå! el ..husbil o stanna lite här o där?

sitter hemma o funderar igen på livets gång.


måste hitta min frid. orkar inte må depp.

herregud blev tom avundsjuk idag på en vän.det är inte "mitt jag" att bli avundsjuk på att andra har det bra.så nu sitte rjag har o har skuldkänslor för jag öser min skit o avundsjuka över mina vänner. jag vill inte förstöra din kväll.( tror jag) ...just nu i min depp o skit så är jag inte ens säker på det.nej klart jag inte vill förstöra.vill bara att ni ska säga att det blir bra !få en kram. känner mig eländig! fy fan. förlåt!ni är värda att få ha det bra o må gott!sen att jag bor på landet o deppat o stängt in mig ärinte erat fel, jag vet att ni finns även om ni inte åkt hit o sparkat ut mig.jag hade nog behövt det...blir inte bättre av att jag gräver ner mig. fast jag vet inte om jag tillåtit er att sparka ut mig. men hade behövt det tror jag!. en del i alla känslor är övergivenhetskänlsan.att ingen ser en.det är svårt att ta sig iväg själv...

får skaffa mig ett chattkonto igen...skriva av mig med okända så mina vänner får vara ifred! annars skrämmer jag väl bort dem..fast är de så lätta då var det inte så mkt värda...vänner får tåla lite oxå;);)

jag är glad att ni finns i mitt liv! V,S o A! framförallt! även omjag är usel o mår skit o inte låter er veta att jag behöver er....jag behöver er! jag har svårt o visa mig svag o erkänna att jag behöver hjälp...men nu gör jag det om jag ska kunna resa mig igen.


får se om jag får med mig ngn på Skidrow i dalarna...Borlänge 15 nov. har ju ingen lust o åka själv. till örebro är en sak...o idrottsevenemang. får se mina gamla sega vänner...V vill inte lägga tid el pengar på ett sånt band...får se om ngn annan hänger på.


har nu bestämt sista helgen nov/ första dec att åka till Rättvik. om vädret tillåter! ska stanna i hedemora med. hos min älskade gamla vän A! var flera år sen vi sågs!hoppas bara hon är hemma!måste kolla adressen då de flyttat.


skulle börja m skoljobb m efter jag laddat hem från de jag fått av klasskamrat ställer datorn massa jäkla frågor...vet inte om jag vågar trycka..tryckte på den ena o då ändrade sig bakgrúnden helt plötsligt...blir galen på detta.när jag laddade hem photprogramm påstod gossen att jag fått m virus..messa han nu att han får hjälpa mig el så blir det som det blir...ska väl fasiken kunna öppna programm utan att jag ska ha hjälp?? o till råga på allt lyckades jag nog radera hela mailen! fint! så får be kompisen om deras jobb igen...jag börjar tro att jag inte ska bli klar med skolan!hatar snart detta på allvar!!


på med en chatt el en film!hämta lillen i samhället sen...hjälpa syster lite.

pratat med dottern .är glad att hon mår gott! mitt änglabarn.

saknar mina barn! alla 3. fast sonen saknar jag som min son inte den han blivit just nu..o. nästa vecka kommer dottern hem! fast vi ses inte så mkt...hon ska på läger o jag sen till skolan...men nga dagar iaf får jag rå om henne..o saknar min gosse massor!hoppas han har en fin helg hos sin pappa. han behöver det! pappa är viktig.sen får han komma till mig...om vi så ska sova ngn annanstans el jag får köra hem han . m saknar han nu så in i norden!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mamma-tilda - Lördag 11 maj 19:25

när en barn mår så dåligt att de inte vill leva el bara vill fly. då går jag sönder som mamma.  att ha ett xa barn hemma som får uppleva dt känns oxå tungt. sedan vet jag att han klarar det. men vill inte utsätta någon för detta.   att få a...

Av mamma-tilda - Fredag 19 april 14:48

just nu känner jag mig som ett barn som väntar på bekräftelse.   sjukskrev mig några dagar nu då all energi tog slut. migrän o feber o sen helt matt. sov hela onsd. sen iaf piggare.  orkat lång promenad med hunden igår o nu cyklade vi långt. ...

Av mamma-tilda - Onsdag 17 april 17:07

efter nga dagars huvudvärk o på väg att bryta ihop igår så beslöt jag mig för att  lönen inte var värd det. så idag o imorgon är jag sjukskriven. o hoppas de räcker med 2 dagar!   vill inte rasa igen. orkar inte må dåligt.  har ingen energi i...

Av mamma-tilda - Tisdag 16 april 19:19

huvudvärk hela dagen. höll på börja gråta redan i morse men beslöt mig för att jag behövd ta mig till jobbet. pengarna kommer inte räcka denna månad så bet ihop kostar för mkt med sjukavdrag. Men har inte tagit beslutet om imorgon än. är slit...

Av mamma-tilda - Måndag 15 april 20:44

jag verkar aldrig lära mig. ger o ger. blir besviken , förväntar mig för mkt. vet att "ungen" är tonåring. men ber jag att han ska ringa så förväntar jag mig det , spec efter de hänt grejor o jag skrivit under dagen. o bett 4 ggr att han ska ri...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards