Direktlänk till inlägg 27 oktober 2013

rensar i hjärnan...bla.

Av mamma-tilda - 27 oktober 2013 19:16

fått reda ut lite tankar o känslor. skönt.har lite dåligt samvete.


hjälpt syrran o flyttat lite möbler o grejer. blev bråk...skilsmässor väcker känslor..men nu var det "hans nya" som fick lite spel..hon är inte riktigt riktig...synd o hoppas att han kommer ur detta med hem o pengar i behåll. det var syrran som gjorde slut o han har flytt in i detta för o slippa vara själv..jajja som sagt jag hoppas att hon inte skinnar han på allt han äger o har.


sen rodde jag båten över sjön så vi fick upp den nu. vågade inte vila emellan..för då hade jag inte klarat det!var egentligen sonens sak att fixa. m orkar inte vänta ut han längre o är ju inte vår båt. men jag får tvätta den en annan dag orkade inte idag. har gått åt en hel del tabletter o snorpapper, för o fixa dagen! syrran bjöd på pizza efter flytten...funderar på om jag behöver äta ngt mer??

fick lov att åka till hennes hus på landet när jag behöver "fly"...rensa o elda..m sa att då får jag nog ta med min "Pyroman" gosse;)fan vad skit hon har...jag måste röja lite här så inte jag samlar på mig!!


sätta alarm jobbdag imorgon,inget sugen . men har jag klarat denna dag så vet jag inte om jag kan vara hemma imorgon..är ju fortfarande genomförkyld m på benen...går ju alltid att åka hem tidigare;)lovat o släppa ut hästar så syrran får sovmorgon för en gångsskull. lillen har ju skollov.så hon behöver ju inte väcka han.


vintertid jag är trött!visserligen inte sovit ngt på dagen idag o fixat massa som sagt. även plockat tvätt o diskat!bara dammsugning som jag skitit i. fått in rumsmattan igen oxå. den hade ju hängt ute för tvätt ett tag..har bara blivit regn tvättat nga ggr!;) m får duga..lukta inte surt av den iaf...var lite orolig när den hängt ute så länge...m haft den sista veckan under tak så.


åka imorgon o lämna in min tel på reparation..fått bekräftelsemail från skadeanmälan m får inte upp det så fattar inte men åker in imorgon får de väl kolla på mailet vad för siffror de ska ha;)


har lite dåligt samvete att min oro o mina "rädd" känslor gått ut över S. o när jag väl erkänner min rädsla så ältar jag...ska försöka släppa nu. m kommer liksom upp svek från tidigare vänner. o jag blev jätterädd att inte få ha gossen mer. att hon inte vill att han åker hit när mitt liv inte funkar. el att hon inte vill ha ngt med mig o göra längre. jag förstår på ett plan om hon inte vill ....m jag överlever inte utan.


sonen har inte varit hemma sen i tisd. o jag prata m han sen i torsd. jag har medvetet låtit bli att ringa el smsa. han har pratat med syrran.jag var så slut förra veckan. så att bara få vara var nödvändigt. men blev ju lite väl nu...först båda hemma o jobbigt.o så skulle gossen o jag pausa fär sonen var här o jag  inte hanterade det...o så blev jag helt själv istället! snacka om att jag kände mig övergiven.o inga vänner som hade "tid" el ork med mig.... m nu har jag vilat min hjärna iaf! var nog bra det så jag inte brakade ....men saknar gossen enormt! sonen oxå på sätt o vis. på tors kommer dottern hem!!


dumsurfa lite o käka ngt...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mamma-tilda - Lördag 11 maj 19:25

när en barn mår så dåligt att de inte vill leva el bara vill fly. då går jag sönder som mamma.  att ha ett xa barn hemma som får uppleva dt känns oxå tungt. sedan vet jag att han klarar det. men vill inte utsätta någon för detta.   att få a...

Av mamma-tilda - Fredag 19 april 14:48

just nu känner jag mig som ett barn som väntar på bekräftelse.   sjukskrev mig några dagar nu då all energi tog slut. migrän o feber o sen helt matt. sov hela onsd. sen iaf piggare.  orkat lång promenad med hunden igår o nu cyklade vi långt. ...

Av mamma-tilda - Onsdag 17 april 17:07

efter nga dagars huvudvärk o på väg att bryta ihop igår så beslöt jag mig för att  lönen inte var värd det. så idag o imorgon är jag sjukskriven. o hoppas de räcker med 2 dagar!   vill inte rasa igen. orkar inte må dåligt.  har ingen energi i...

Av mamma-tilda - Tisdag 16 april 19:19

huvudvärk hela dagen. höll på börja gråta redan i morse men beslöt mig för att jag behövd ta mig till jobbet. pengarna kommer inte räcka denna månad så bet ihop kostar för mkt med sjukavdrag. Men har inte tagit beslutet om imorgon än. är slit...

Av mamma-tilda - Måndag 15 april 20:44

jag verkar aldrig lära mig. ger o ger. blir besviken , förväntar mig för mkt. vet att "ungen" är tonåring. men ber jag att han ska ringa så förväntar jag mig det , spec efter de hänt grejor o jag skrivit under dagen. o bett 4 ggr att han ska ri...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards