Alla inlägg den 1 september 2013

Av mamma-tilda - 1 september 2013 16:54

skit! struntar i detta just nu....kör bild uppgifterna med barnen imorogn på jobbet...

sen vet i tusan . spara ner på usb o så får det nog fan vara m resten om inte j el c på jobbet kan hjälpa mig.


just nu skulle jag kunna tänka mig åka o sitt apå ett fik o äta ngt rikitgt kladdigt...miljöombyte!!


fan vad skönt på onsdag kväll!! ska bara njuta av hotellrum o frukost o träffa kurskamrater...resten vet i tusan som sagt!! 


åka en sväng nu! tänkte gå till sogen...m regnet hänger i luften så vet i tusan. 

skiter i sonen m ...han har sovit halva dagen o det behövs säkert m är rikitgt trött på han nu...riktigt!

skiter i dig just nu


just nu stänger jag av! 


o den andra ska jag svara på samma sätt sen...när han frågar var jag är el gör....skit i det du!! m han fick höra ett o annat ord oxå!tonåringa o dess "hemlighets fulla liv" .förlåt så jäkla mkt att jag bry mig.

o dottern har inte tid o prata m mamma så skit i det just nu då.


jag överlever nog utan er på ngt vis! skitungar. o skitskola,

skit rent ut sagt. nu byta tröja o åka fast jag har knappt bensin i bilen.... skit i det oxå!



Av mamma-tilda - 1 september 2013 13:39

sitter i pyjamasbyxor o funderar på om jag ska klä mig...

samlat fakta nu om "min "konstnär...ska jag bara skriva ihop det oxå...


läser lite annat en kort stund.

mår rätt ok av o slöa;)...förkylningen o hostan segar.

fick rå om mina små goa gullungar igår!att få kramas o mysa o göra småsaker med dem är liksom bara avslappnande

fast visst inte så kul när vi skulle ut o åka o de kommer in o haft sandkrig...bara fram med nya kläder åt båda!tur snälla storasyster var hemma o hjälpte till.

o lillstumpan o jag hann kolla in hur bowling går till.då storebror skulle spela.det skulle vi prova en annan gång bestämde vi;)


försöka bita ihop o bli klar ...el halvklar iaf.

sitter o funderar på om jag inte är värd kvällsmat borta? är det det facebook är till för? be vänner bjuda på mat?;);)

fast är tung i skallen just nu så kan ju vara dumt o smitta fler än nödvändigt....

fördelen med vänner o barn är att de går alltid o få mat enkelt;);)


har en vän/kompis som oroar mig lite..vi ses inte spec ofta men jag finns här. hennes nya man behandlar barnen illa tydligen...just nu skrev hon att han hatar dem..inte kul. han skämmer bort henne när de är själva med massa grejor mm..m om han ger sig på o är dum/elak mot barnen är ngt galet...jag hoppas hon orkar säga ifrån. o om det är nödvändigt gör slut! barn ska inte behöva uppleva o få höra massa saker. o ger man sig in i ett förhållande där det finns barn får man väl för tusan acceptera det! o bete sig!!

jag fattar inte hur ngn vuxen kan ge sig på barn! 


o här sitter jag nu o saknar min gosse massa när jag hör sånt här. han är ju "min" till låns...m jag älskar han som han vore min egna! o jag kan bara inte fatta hur ngn kan ge sig på barn oavsett egna el andras!blir förbannad o vill bara åka o slå ngt hårt i huvdet på dem vuxna!

o jag har turen o få uppleva glädjen med barn både på jobbet o privat. mina stora som andras små!det är jag oerhört tacksam för. barn ger kärlek! har en kollega som utryckt- man ska förtjäna att få kallas förälder!det är inget man bara får gratis!!o har man inte förtjänat kommer en dag då barnen går sin väg!


nej jävla idioter milt sagt!


tack S att du delar med dig av dina o ger mig den tillfredställesen o glädjen o kärleken i mitt liv!

när ett barn kommer med ett leende o armar uppåt då vet man att man iaf gjort ngt rätt i livet!! o mina energidepåer fylls på.


skola nu då...el bok;)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards