Alla inlägg den 5 september 2013

Av mamma-tilda - 5 september 2013 22:35

  • Vad är sant?

Fick höra sånt nu som jag gärna sluppit . kan inget göra . bara gråta. Oroa mig . tala om att jag gråter. 

Stäng av. Vet inte vad jag ska tro.m är inte dum i huvudet. 


Tårarna rinner. 


Försöker känna framtidshopp. Lita. M svårt. 


Varför??

Klarar inte mer upp o ner. 

Jag såg framåt.

är livet ngn Idé? 

Vad ska jag tro? Vill tro på det som sägs.


kan kärleken klara det?


Kan jag klara??

Var glad nyss. Tacksam fördet som finns.tog jag ut för mkt?

Ska jag straffas direkt?

Vad har jag gjort?? Kan inte bara försöks prata om allt bra för o stärka.  Jag klarar inte det

jag är för svag för det..ok idag behöver jag tydligen inte oroa mig. D kännd ju bra. Tdlsr fu om v7öks dshar jag ska oroa mig??


Vill bsra älska o bli älskad.


Av mamma-tilda - 5 september 2013 16:34

Jag försöker ta igen mig. Vila . njuta. Sortera tankar.det mentala. ...

sluta tänka. Samla energi.känns bra m utbildning o vara borta. ..bra grupp. 

Ska fixa till det. På ngt vis.....


tankar på mitt liv .Vad vill jag?vad händer när barnen klarar sig?

vad gör jag? Vad ? 

Vänner?vad är vänskap?vårt behov av andra? Ömsesidigt utbyte?jag brukar tänka att jag är ensam i hela världen.

att ingen finns där.att jag klantat till mitt liv.jag har människor jag älskar dom finns där.är jag värd dem?var finns gud?jag har haft massa såna tankar sista tiden. Deppression?



resor?fritid.jobb.


Skriva bok.tankar dyker upp. 

Sitter o saknar min "andra familj".de tröttnar nog på mig.tankar på min gosse hur han mår.saknar han. Att se att han mårbra. 

Tankar på hur gossens pappa gör el inte har förmåga. Vill slå ngt hårt i huvudet på han . varför är det inte lag på föräldtautbildning?? Mina barns pappa oxå.hur sårar vi våra barn?


Ibland vill jag kunna backa tiden.få ha mina barn små.

för det mesta är jag nöjd med mina val o mitt liv.jag har allt jag behöver. O inser hur korkat det är o gräva ner sig med massa dumma onödiga tankar. Jag har vänner som jag vet bryr sig.o som jag bryr mig om.jag har mina 3 barn (2+1)som jag älskar övet allt på jorden.o min lilla A gosse oxå.som jag bara älskar o får så mkt ren kärlek tillbaks från. 

Dax o sluts m självömkan o lyfta blicken framåt o se vad jag faktiskt har i mitt liv.


hämta energi om jag nu kan i min ensamhet

.behöver det men all saknad över alla hemma kommer.så dumt.jag behöver vara borta tror jag. O är 2 dagar.....

Hade gärna haft m min gosse så han oxå fått släppa allt nga dagar o jag saknar han mest sv allt.o kan inte hans pappa fatta att han förlorar sitt barn så tycker jsg synd om honom.o visst svårt o vara förälder....m jag som bara haft han i snart 2 år klarat mig inte utan o oroar o saknat massor. Sen vet jag att d är skillnad för mina egna hann jag aldrig sakna på detta sätt.de hade jag hela tiden. Glad o fått tillbaka min son.där har ju nga.år o d vi missat varit tunga som mamma. 

Älskar mina barn. O mina vänner S o V framförallt.saknar dem oxå.

så nu ska ja tala om för mig själv att jag är värd mina barn o vänner. Jag har inte gjort allt rätt m heller inte allt fel!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards