Alla inlägg den 30 september 2013

Av mamma-tilda - 30 september 2013 22:14

Men nu är jag slut . fullständigt slut. O det går ut över barnen

har ju systers grabb denna vecka o så min gosse ikväll.

han stackarn har fåtthöra en sur tant rejält ikväll!

Han ångra nog att han följde med...hade säkert sett fram mot en lugn mys kväll.

fden rök kan jsg säga. Jag ligger på bristningsgränsen.skrev m dottetns svärmor o tårarna rinnrr direkt...gick hå undan. Behöver inte göra kvällen värre för pojkarna. ...


jag ska ärligt säga ikväll mår jag rätt risigt. ..tankar på kollaps.

När klarar jag inte mer??var går gränsen?

Hoppades på lite energi från m gosse m han fick märka att testa el utmana ngt ikväll var dumt.han

kunde inte ens öppns munnen stackaren

nu ska jag vila så jag kan läsa för han sen....


sndas o hitta lite styrka .jag överlever. Lugnade dottern hoppas .

O älskar mina barn.o kan inte säga nej till gossen fast näst gång jag mår då här rl är då mentslt efter trött får jsg nog varna rejält;)

Av mamma-tilda - 30 september 2013 17:16

halva dagen har gått som ett töcken...

m överlevt o klarat jobba med stöd av mina kära arbetskamrater!står på benen.

inte så mkt mer.


på föreläsning o så hem o mata hästar...

lär sova som klubbad inatt!

suck. 

iväg nu då..


får se om jag klarar hela föreläsningen. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards