Alla inlägg den 4 september 2013

Av mamma-tilda - 4 september 2013 21:31

Sitter på hotellet i Trollhättan o njuter av att jag är bara jag!långt bort så oavsett vad som händer kan jag inget göra. ..känner mig lite ego....

men varit mycket nu o bokade hotell istället för vandrar hem. Lyx .lagar ju iaf inte mat som jag tänkte....

bara jag .känns lite konstigt.varit fullt upp en tid på jobbet. Likaså idag o gossen imorse var jobbig.mest jobbigt när han inte vill o mår dåligt .gör ont i mig.fick bli både arg. ledsen. Tröstare o smått galen under 1 timme .m tillslut kom vi till skolan för det var iaf bättre än mitt jobb el hem till mamma.så det var ju bra! 

Min älskade gosse. 

O sonen börjar bli frisk. Orkade fiska idag.o drog upp storgäddan.

nu sitter jag här och bara är.spänningshuvudvärk som ett brev påposten.tar mini sem o köpte en öl o godis. .m får nog inte i mig ölen

skola imorgon .får se vad jag får i bakläxa.....skiter jag i just nu.skönt o vara borta. ...


saknar mina barn m känner mig ego o tycker det är skönt o vara borya oxå.behövde nog det. ..


tankar om att duga o vara älskad. Att få finnas för andra. Att andra bryr dog om en.vsrit lite dånt dumt jobbigy på sista tiden.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards