Alla inlägg den 22 september 2013

Av mamma-tilda - 22 september 2013 09:52

Minisemester m jobbet.äter gott strosar runt.trött i fötterna idag.vilar en stund på rummet.får vi se vad denna dag erbjuder." Lilltjejen" sovit dåligt så hon får bestämma idag.jag har inget bestämt jag vill se el göra.jag har bara semester!!äta .dricka. strosa.fika.bara vara .är det jag ville m resan.o tänkte bara må gott o njuta av mitt liv några dagar.polen kan rekommenderas bra priser på mat.vi åt 3 rättets igår m dryck gör ca 145 svenska kronor!!


saknar hemma. ...barnen i vanlig ordning.m behövde detta!hade önskat mina kära S oV hade varit med.


hittat lite presenter fast inte till pojkarna än....


skrev inlägg häromdagen m d försvann o det var kanske lika bra...massa tårar var det då.o min lilla gossen...som fick se o höra sånt dom jag inte vill han  ska uppleva. Sen var mina tårar jobbigast för han.mitt <3.sonens jobbiga är ett pågående kapitel o just nu vet jag varken ut el in.måste ta tag i bokning av ny tid snart för prat tror jag.

m skit samma idag.nu är det semester!!!jag har bara mig själv idag...o lilltjejen;);)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards