Alla inlägg den 6 september 2013

Av mamma-tilda - 6 september 2013 19:04

Andas på tåget. Skönt på ett sätt o bara sitta här.

livet återvänder. 


Jag överlever o känner mig både ock.stark svag på samma gång..snart fre kväll.mys i min ensamhet.sista depp helgen m lat o snacks.sen tar lite nyttigt vid o skoljobb.

fotboll på sönd..


tack S för du bryr dig.det  värmer ett ensamthjärta o få sms.att ngn i världen bryr sig om lilla mig

När alla har fullt


Saknar dig. 


Saknar mina barn . älskar de mest i hela världen. 

O det är väl tur det för annars vet jag inte om jag orkat stå upp


Tack Anja för din värme.

Slut på dagens Depp orkar ju inte ens deppa ordrntligt.grävet bara ner mig....

lite onödigt....blir inte bättre. ...

huvudvärk är bättre. Bra m o bara sitta;)


Av mamma-tilda - 6 september 2013 17:37

Sitter på tåget hem! 

Tjat.huvudvärk.trött. 

vila nu.

livet.solen .Kärleken. 


vad är störst av allt?  El är jag övergiven igen?var finns gud?

Svårt o hitta tron.


Bara tom.


suck.



Av mamma-tilda - 6 september 2013 15:46

Fredag o klar på högskolan. Alla vill sluta tidigt...m jag får vackert vänta nu 1 timme på tåget.är väl ok..m roligare ginns ju en  fre em!misstänkte detta m vågade inte chansa på tidigare tåg.o dumt o släpa på massa onödiga saker. Har nu tung väska o dra på...


Tar kaffe först nu o vila. Jättehuvudvärk!


Orkar inte .funderar på nästa resa om hur tåget ska bokas. ..el bil!

inte pratat m sonen idag.ska väl smsa.


packa om i väskan??


Läsa? El bara sitta här .försöka skärma av.skulle jag bokat en xa natt?? Skita i o åka hem?

jag överlever. ...

hem o från måndag börja m idrott suppgiften....bli klar.

läsa bild boken.m nu vilar jag

vädret är iaf på min sida;)ska inte börja tänka.vill inte sitta på en bänk p nörja grina. Känner mig matt.

surfa en stund.blunda.fokusera på det jag har i livet . jag har massa bra.vem har påstått att livet ska vara lätt?? 

O varför fastna i det svåra.tunga? Solen skiner. Kärleken finns i världen. 


Gillar massa .

suck återkommer. ...



Av mamma-tilda - 6 september 2013 06:35

Somnade sent m sov ok.pratade m sonen igår. Var ok.

fick god natt av min gosse.


Försöker tänka framåt.


vaknar tidigt m ont i magen. Sks sova en stund efter varit på toa.

Blir ev korta rensa hjärnan inlägg. ..


funderar på hur andra skriver bloggat. 

Fast skit samma det är min ventil just nu.

orkar inte prata. O inte börjat måla,);)

Fundera på om jag ska strunt i o åka hem??


Mina demoner vill vara "borta".....

de jag saknar mest klarar sig utan mig. 

De är ju bara frågan om jag klarar mig???


Ställt om alarmet nu....sovalite....sen tar vi denna dag...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards