Alla inlägg den 29 september 2013

tom

Av mamma-tilda - 29 september 2013 21:04

Skrev nyss o så blir det inte sparat för mobilen tappar. ..

dpelar ingen roll ikväll för i natt ginns risken att jag måste skriva till jag stupar.


helt slut som mamma. Tom som människa. 

Har inget kvar ikväll.

när tar det slut även fysiskt?vem av oss sitter först på molnet??

Är döden utvägen?

Måste jag emigrera för o klara av det?


Vad har jag gjort?vad hände? Vad ?varför?


När?

Jag gråter o är tom.

Vad...

kan någon säga ikväll att jag är bra på ngn mammabit?

Hur ska jagöverleva utan barn?kan jag med rak rygg ge andras barn när jag inte klarar mitt???hjärnan vet att det inte samma sak o d mitt barn går igenom inte är mitt fel.m känslorna är inte lika lätta.

de säger något helt annat.jag börjar hata mitt egna barns ibland känns döden som enda utvägen.

o det är en fruktansvärd tanke som mamma. 


Herregud. Mitt huvud sprängs av alla tårar.sjuk skriven? 

Vet ärligt inte om jag kan jobba imorgon. M är sällan enkelt o varahemma.o vill inte ha löneavdrag pga detts jävla skit.jag hatar.vad är pengar???


Maktlös. Värdelös. Psykfall.orkeslös.tom.ihållig


försöker minnas bra dagar. Vet inte om jag orkar tro på framtiden ikväll.

får vara tacksam för den kärlek jag mött i livet.


kommer jag kunna sebakåt ngn dag o inse att jag/vi överlevde?el blir det tillbaka blick från molnen?


behov av en kram o någon som kan torka mina tårar.

Av mamma-tilda - 29 september 2013 19:18

Jag hatar 

Jag går sönder.


jag orkar inte mer

jag vet inte vad jag ska göra 

maktlös

Tårarna rinner


dra åt helvete.jag hatar.


när tar livet slut???


Av mamma-tilda - 29 september 2013 13:18

När mobilnätet hoppar ur..precis när inlägget ska sparas. 


Orkar inte skriva om!!

ut istället nu. 

 Irriterad d lux!!


H en bra söndag. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards