Alla inlägg den 3 januari 2014

Av mamma-tilda - 3 januari 2014 19:50

ja under ytan får det plats en del..

inombords som göms för omvärlden.el inte alltid så lätt att gömma! tårar kommer...


mår rätt bra. m så räcker en liten fråga,,o så kommer tårarna o gråten. kan det ngn gång få ta slut?

jag vill må bra.! snälla gud hjälp mitt barn! 


har varit nöjd nga dagar el lyckats gömma under ytan iaf o fungerat!.så pass att jag tom kännt att livet är ok!

ska få gå anhöriggrupp nu..vet inte när d startar- el vad de blir m måste ju på ngt vis landa i allt...jag vet att det inte r mitt fel o just nu kan jag ju inget göra. frustrerande. o hemskt. klart d måste finnas ngt jag kan göra?? det handlar om mitt barn!


har pratat ite m en trevlig man ...lite kul o få ett vuxen kvinno uppskattande;) får se när han kan ses...ensamstående m barn.1 barn! jag  har  ju ingen panik...m han är rar!

dottern o pojkvännen  snart hemma! besök under helgen! längtar efter dem..se o få ro om lite m oxå för att då händer d lite här hemma..


funderar ibland på om jag skulle haft en bebis;) m hade inte fixat en ev katastrof till..

får låna barn. m tyst o långtråkigt blir det här hemma. varit själv i 2 veckor typ nu!ikväll är det segt...har tom tittat på tv flera dagar i rad! orkar inte läsa...har massa bibba böcker som får lämnas tillbaka olästa...


börjar få lite oro för när beskedet kommer från inlämningsjobben på utbildningen. vill få allt klart o godkänt!!

väntar på svar från skolverket oxå på min legitamations ansökan...



Av mamma-tilda - 3 januari 2014 13:44

nu är jag ifatt med allt som jag tänkt göra under ledigheten!

huset blev städat häromdagen rejält,röjt i garderoben...ja halva iaf;) o nu är bilen städad!! fy fan vad skitig den var!

har köpt antenn el router oxå så nätet räcker till min stuga nu!det var värt 400kr!kan surfa o göra det jag vill nu utan att "be om nät" el springa med datorn till syrran..jäkla gött!


skulle se film igår över nätet o de funka..men men ngt fel..för den stängde av sig hela tiden. fick tips att ladda hem senaste adobe reader m d hjälpte inte! får se om systers grabb kan hitta ngt el om min älskade gosse kommer snart!

saknar han enormt!. men det har ju innebärit att jag fått anstränga mig o hitta saker o fylla min tid med! dels för o komma igång själv inte bara sitta o sakna;) m oxå vad gör man när nästa barn "flyttar"? nu flyttar han ju inte men har ju varit hos mig så mkt i nov o dec att d känns som han flyttat!! hoppas verkligen inte för gott.....


jag har iaf använt tiden nu till o komma ifatt! kan ju inte bara stänag av livet igen...har ju varit så efter sonen ett tag!


jag sitter nu m kaffet o känner mig stolt o duktig! en skön känsla:) gött o få en del saker gjorda...

tvättar oxå..har lite o vika in sen m väntar nog på sista maskinen oxå!

vila m kaffet o så gå min promenad sen!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards