Alla inlägg den 16 januari 2014

Av mamma-tilda - 16 januari 2014 18:44

var på samtal o blev uppmanad att göra en sak varje dag som jag gör bara för min skull... har nu funderat i 2 dagar vad det skulle vara. räckte med 5 min! bara d var ngt som var för bara mig ...inte gå ut med hunden el sånt, det lät inte svårt när hon sa det... m det är rätt svårt. vad räknas? igår kollade jag handbollen det var ju bara för min skull;)

att messa med en manlig bekant är ju oxå bara för min skull... sitter i soffan o funderar . vad gör jag för bara min skull? disk o städ o hunden fick inte räknas...läsa har jag ju inte orkat på ett tag.

så vad gör jag som jag gör för bara mig som inte är jobb, djuren. hm...sitta i soffan o bara vara? räknas det?

ha min gosse är ju inte bara för min skull.. 


vi pratade om badbollen oxå! hur mycket trycker jag ner.?? svårt o säga. har ju kännts bättre ett tag.

vi pratade om utmattningssymtom. hur det kan gå...slå till en dag.att fylla energi mellan varven o sen inte falla så djupt. att hitta en jämnare nivå i allt. redskap för att inte falla.jag trodde det skulle vara svårt jobbigt men känns bra att gå o prata om svårigheterna o alla känslor med en utomstående.jag kan släppa emellan träffarna. med kompisar så pratar man ju i tid o otid när det är jobbigt. finns liksom hela tiden med.


min kära vove börjar bli stel i baken.kommer ibland inte upp för hela trappen. är det kylan? el ? hon är ju inte så gammal..7,5år bara.får se när vi får vet.tid o koll.

fryser o lite känningar av huvudvärk,eldar o gör inte mkt ikväll. fixa in hästar sen. ska lägga mig en stund.


måste försöka få ihop skoljobbet.! blä.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards