Alla inlägg den 12 januari 2014

Av mamma-tilda - 12 januari 2014 17:48

då var helgen snart över...dax o jobba imorgon igen!

hann en del i fredags när jag var ledig så känns som helgen varit ok!

idag har jag äntligen fått oljan bytt i bilen!tack lillebror:)


luftvärmepumpen färdiginstallerad! varmt o skönt utan att elda ved i kamin. eldar lite i köksspisen. är -7 ute o det är varmt inne! får vi se om det gör ngt på elräkningen oxå! men helt klart värt pengarna att inte behöva elda hela tiden! varmt när jag vaknade!

var med på utflykt o kollade gymnasium igår med kompisen o hennes dotter. verkade vara en riktigt bra skola. Forshaga akademin.

hämtade gossen igår. tycker om att ha han här även om han nu är så stor så jag knappt ser röken av han...

jag jobbar ju på att ge han utrymme;) m att bara ha han här är lycka:)min stora plutt! varför kan man inte få krympa barnen??? livets gång...de lämnar sina mammor;) 


skola jobbbet får vänta...helgen blev fylld;) jaja ska fixa!

tänker på min vän som har det jobbigt med maten. 


kram på er därute !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards