Alla inlägg den 10 januari 2014

Av mamma-tilda - 10 januari 2014 16:54

varit ledig från jobbet men dagen har varit fylld! o nu börjar den ta ut sin rätt. ,mentalt eftertrött.något bättre efter promenad i skogen!


tandläkare,samtal för behandlig? el vad det ska gå under, terapi kanske? och så begravningsgudstjänst för mormor.

så som sagt nu är jag trött i det inre!

fick rekomendationen att gå på alanon möten.. o d har jag ju funderat o bestämt att prova. m vad för jäkla tid?? kl 10 inne i stan!en lördag... m visst.


när man sitter på begravning far ju tankarna på döden så klart o vad vi uppskattat i livet.o hur jag vill ha min begravning..sak jag skriva ner innan? klädkrav ? mjukisbyxor! typ o smörgåstårta!o lite glada fina musik låtar.


o som syrran sa för vem går vi på begravning? för den som dött el för släkt o vänner?nu när det var mormor så var det väl lika mkt kankse för mammas skull som för moromors. jag tar hellre avsked i ensamhet tror jag. o precis som mitt prat med gud kan jag göra det var som helst. även om kyrkan kan bidra till frid.


har löst mitt lån nu.el d blir löst på månd! så nu har jag bara 1 lån! o mindre utgifter / månad då jag la om det lånet som nu finns kvar!+ billånet iof...m nu ska saneringen påbörjas!

o de första 10 dagarna med minskad mat har funkat rätt bra. 1,5 kg ca har jag tagit!

har nu kommit igång med lite "pulver" oxå. o promenader även om d är svåra i veckorna.

har ju lagt ett årsmål... så det känns bra! 

har en del o komplettera på skoljobbet så måste väl påbörja o titta på det imorgon

får se om gossen ska hämtas oxå  imorgon.han ska iväg o träffa en tjejkompis ikväll.


nu ska jag kolla mail o duscha! sen blir det nog krypa ner under filten!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards