Alla inlägg den 18 januari 2014

Av mamma-tilda - 18 januari 2014 18:29

avslutar studierna! ja det visar sig hur det går...har iaf skickat in kompletteringen nu! nu får det gå som det vill!

ska jag se det som ett avslut i livet ? el är det början till ngt nytt? oavsett hur det går godkänd el underkänd så har jag lärt mig massor! o försöker tänka att ett nytt kapitel öppnar sig! fast lite svårt innan man vet resultat.... vilket kapitel det blir

försöker fokusera på livet... en vän skrev att det finns mer i livet än fb...hm dax o ta tag i det då? 

först får man uppdrag att göra ngt varje dag som är för bara mig o sen får jag veta att livet är massa annat än datorn;))


vad ska jag göra idag då? 

hm strunta i att tvätta o bära in ved? har diskat...räknas det ? 

att smsa med en trevlig person måste iaf räknas in i bara för min skull!

funderar på om broder sover i lägenheten ngn dag om jag får låna huset...bubbelbad o bastu!

är seg . orkar inte åka ngn stans .tänker att jag inte behöver det idag heller. fast är lite sällskapssjuk;)

varit en fullmatad vecka.o nästa blir ännu mer fullmatad! syster åker bort o jag har alla hästarna ...hm. kommer vara helt slut sen. bra träning;) som sagt vad fokuserar man på? lätt o bli gnällig!


stel i nacken el övre delen av ryggen. måste få till ngn massage el ringa sjukgymnasten . blir galen. massagstolen kanske ikväll då!

trött!ska ta in hästar vid 21.00 sen blir det nog sängen!

packa ihop alla bibbla böcker o lämna.läser iaf  inte för tillfället.

tänker inte dammsuga el tvätta idag.

jäkligt skönt att jag fick ihop skoljobbet ! nu ska jag bara försöka vänta på svar o så stunta i allt!släppa det!jag vill bli godkänd m försöker tänka i ett livsperspektiv så har det mindre betydelse! får ju förmodligen behörighet upp till år 3 iaf...försöker lägga långsiktiga mål just nu. d är lite av mitt nyårslöfte... ge saker o ting tid.


efter nästa vecka ska jag ta beslutet oxå om ev träningskort. o om jag ska åka m dottern i feb.

el om jag ska ta hennes hästar.


trött. skönt lite o vara själv då. m är samtidigt tomt! hade syster till gossen igår. det är väldigt lugnt då. m nu saknar jag gossen... han har ju inte varit här sen i tisdags;);) fast är skönt oxå...jag vet inte ibland om jag ska njuta o ha d bra ensam el om jag ska sakna...


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards