Alla inlägg den 21 januari 2014

Av mamma-tilda - 21 januari 2014 20:04

fick besked nu om mina studier ,bild delen är godkänd!!! fy fan vad skönt, var jäkligt orolig att inlämningsjobbet inte skulle räcka till! livet har ju varit rätt jobbigt sista åren o att då klara fokus på att skriva har varit svårt. att läsa o göra uppgifterna o vara på högskolan har gått bra. men dessa inlämnings skrivjobb!bBara vänta på besked om idrottsdelen.

'han har ju inte mitt arbete som prio...o det får jag acceptera. sköt ju upp sista jobbet där pga avprivatlivet. så nu är det bara nervös väntan på det kvar! läraren ha rnu 11 dagar kvar ...inom denna termin.


suck! hoppas det går igenom känns jobbigt o göra d med nästa klass tenta.en del iaf klar tack o lov! jag är inte helt värdelös iaf;)


annars rullar livet på. lite oro över sonen. 

lite jobbigt när gossen är på sur humör. försöker skita i det. jag har för mkt känslor...hur tusan ska jag fixa motgångar? iaf där barnen är inblandade? suck. jag försöker fokusera på "mitt" liv mina saker nu. barnen vet var jag finns !

jag orkar inte med massa annat.jag kan bara vara jag.

håller tummarna för dottern.hon ska ju tävla 2 tävlingar till helgen.


smälta nu att bilden blev godkänd!!! nu får jag faktiskt undervisa i bild tom år 6! helt jävla otrorligt egentligen...jag kan ju inte måla;);)


funderar på livet. vänner. barn, jobb i vanlig ordning när livet känns lite blandat.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards