Alla inlägg den 20 januari 2014

Av mamma-tilda - 20 januari 2014 20:37

ibland är det jävligt svårt att låta bli o bli irriterad! inte ofta jag blir det på gossen men idag är jag det.

fick bli riktigt irriterad o småförbannad inatt.. o det är inget roligt för 5 öre!

jobbar på att försöka släppa känslan!ibland skulle man vilja fråga så som ungarna gör-har du mens ???


kallt idag. eldar nu för fullt. 

tidig säng...


imorgon flyger syrran o min dotter! håller tummarna att allt går bra! o att hästen hon får rida är ren från doping! vore tragiskt om hon åkte dit för ngt som hon inte kan påverka..el ja hon kunde ju strunta i o tävla nere i dubai....

m hon tar risken.unnar dem bägge o få åka ner dit o lära sig hur det funkar.o se arabernas distansvärld.


bokade ju resa igår...ska var abet till fre... får vi se om gossen ska m el ändrar sig! då åker jag själv! om inte syrrans grabb vill åka m mig själv;) just nu är jag så irriterad så jag har god lust o skita i ungen o boka bara till mig!


lite oro för skolresultaten...jobbigt om jag blir underkänd...


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards