Alla inlägg den 4 februari 2014

Av mamma-tilda - 4 februari 2014 18:14

på jobbet är det verkligen fullt upp! snurrar på med aktiva o glada barn! o däremellan bråk,skador o olyckor.

'fick köra in en pojke till vc i dag ,4 stygn i huvudet...3 på 3 veckor som vi skickar till vc!

inte hunnit sätta på kaffe el sitta ner o andas på hela em! så nu är det soffläge en timme!!sen läxläsning m systers pojk o  så hästar som ska in..imorgon barnvakt! o torsdag noll!! min egna kväll! för fr o lö jobbar syster...o månd dag på nytt jobb hon ska prova.o kväll på sitt!så då är det mockning efter oxå...

sen nästa helg till dottern o vara hästvakt! så denna torsdag är min! funderar på vad jag ska göra...basta? lägenheten i stan? el ? åka hem o stänga av allt...får väl se! 


nu är iaf mina 5 min i kväll paxade för massagestolen...har varit dålig på  min egna stund..den jag skulle göra ngt bara för mig på varje dag;)lör var det iaf halva dagen för mig...skriva brev till sonen blir kankse ikväll ell imorgon!


klippte mig igår. rätt nöjd! ska bara få i färg oxå...frågan är om jag fixar själv...

tända ljus.doftljus strax odra filten över mig i massagstolen.lite musik på det ..o så bara vara i min stund:)så där lite Judas Priest igång! 


gossen stannade hemma...saknar lite m rätt skönt när jag är trött;) fast nu är det tomt här. får försöka vänja mig att det blir perioder helt utan igen o andra tätare!

livet som ensam är inte alltid bara skönt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards