Alla inlägg den 10 februari 2014

Av mamma-tilda - 10 februari 2014 15:20

efter nga jobbiga dagar med mentala bitar. och så lite sjukdom på det så mår jag idag rätt bra. känner mig tillfreds o det kommer nästan lika plötsligt som fredagens brak! vet inte vad som gör denna känslan helt plötsligt. men har ngn inre frid idag på ngt vis. 


fixade stallet i ett svep trodde ju inte jag skulle orka det idag efter hur jag mådde igår.får vara tacksam att det blev bara ett dygns sjukdom. har tvättat idag, drog över hallen o köket med dammsugaren,bakat en sats kolakakor till gossen som fyller om 2 dagar. färgat håret alldeles själv! fick nästan lite skuldkänslor att jag inte åkte o jobbade halvdag iaf...

men även om jag fått en del gjort så att tvätta är ju inte direkt betungande;)

pratat med dottern o hon får börja utbildningen nu iaf. på måndag drar det igång.skönt! 

jag har kollat mina studier o får försöka komma fram till vad jag ska göra för kompletteringar... vet inte riktigt vad.. ska väl maila läraren o fråga tror jag.d löser sig...måste det ju göra på ngt vis.. bara o bita ihop o ta tag i det!


kaffe snart... fått i mig idag iaf..fyllt på lite koffein brist!tänkte hämta posten o så vila en stund...börjar bli lite seg nu.

26 dagar kvar till resan!!! skönt ska d bli! ska kolla upp lite .. får bla inte fram biljetterna på mailen;) måste väl ringa dem.. tänkte prova på datorn på jobbet först innan jag ringer.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards