Alla inlägg den 12 februari 2014

Av mamma-tilda - 12 februari 2014 21:35

idag är det mitt i veckan!fullt upp!nästan ifatt på jobbet med jobbet;)


gossens födelsedag! 16år o första "riktiga " övningskörningen har vi nu gjort! 3 turer har han hunnit med 2 med mig o så 1 med mamma på dagen:)


dottern har fått stipendium!! så jäkla glad för hennes del varit lite bakslag en period nu. nu ser vi fram emot årets tävlingssäsong! o hon får oxå börja utbildningen efter ett möte med "chefen" som inte blev glad över det han fått höra om en anställd som betett sig så illa.Min älskade dotter är så "stark" hon är liksom sig själv o viker inte för ngt. hon vägrar "fjäska"o efter den tantens beteende så var hon beredd att strunta i utb o det talade hon om! det jag ibland skullle kalla smidighet, diplomati o taktik . de bitar har hon lite svårt med. rakt på o duger det inte åt folk så är det deras problem...typ.jag kan vara riktigt tjurskallig o envis m hon är nog en blandning av mig ,sin far o moster... på gott o ont!


väntar på brev från sonen!vill ju veta hur han har det o att de tillåter besök snart! vill se han!


måste försöka få ut våra resebiljetter oxå! ska försöka hinna imorgon.måste ju kontakta resebolaget annars.

o fick be kära S om ursäkt...honhade rätt om vilak papper som behövdes i bilen vid övningskörningen...jajja satt hårt åt m var ju bara o tala om att hon hade rätt o be om ursäkt!


trött nu... lite seg. men känns osm en bra dag !

o jag hoppas min älskade gosse haft en bra dag o är nöjd med sin födelsedag!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards