Alla inlägg den 17 februari 2014

Av mamma-tilda - 17 februari 2014 18:12

var på mitt "prat" idag o fick höra att det finns hopp för mig:)

det var ju trevligt! jag hade ju kankse inte trott att jag var körd....m klart att när man tjuter gång efter gång så.!

jag mår rätt ok o det märktes väl! det är väl iof trevligt att få höra att d syns;)

brottas ju fortfarande med en hel del...o klippa navelsträngen är inte helt enkelt!!

puh! svårast för mammor o pojkar tror jag....el dottern såg till o klippa själv tidigt;)


jag återupplever ,ältar pratet o allt klokt jag får höra.o d är egentligen lite konstigt att inte fler går på prat...jag kan iaf rekommendera det! känns kankse lite konstigt att säga att jag går på " terapi" el jag går inte direkt på terapi utan för att få stöd / råd kring allt jobbigt jag har som mamma till en missbrukare.det ger mig distans o tydlighet. svårt o förklara...o tårar o skratt. idag blev det en del skratt. jag är ju lite som jag är...

o nu börjar jag ju fundera på hur allt ska bli sen..var hamnar min son? o var ska jag vara? dax o klippa sista navelsträngen...d är splittrade tankar det ger! att få höra ngn säga det till en... jag har väl gjort det;);) hm ...vill bara ha mammas pojke,)jag är glad över att jag får stöd!! o det av en så klok människa!ibland undrar jag vad hon tänker om den tokiga "mamman";)


sitter o läser min julklappsbok om "vänner" en fin liten bok!

ska egentligen få besök denna vecka...lite nervös!


o imorgon börjar rättegången.vill se min son! men åker inte dit när vi inte pratat om det.m blir lite splittrad...ska jag åka en kort stund ngn dag??syrran skulle ta m skjortan han ville ha.

en bra dag på jobbet även om jag är trött efter pratet...

vila nu o så ut o packa hö o fixa i stallet! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards