Alla inlägg den 6 juli 2014

Av mamma-tilda - 6 juli 2014 22:21

gick på sem i fredags o igår åkte syster m man...så jag sköter gården o klart som korvspad ska ena hästen bli dålig så 

haft "vak" typ ...kollat febern var 4:e timma!nu verkar d vänt iaf! mkt piggare ikväll m ringer vetrinären imorgon trots allt.om han behöver pencilin.

påbörjat städning.slängt ut alla mattor o börjat tvätta....spolat av den största "håriga"!börjat klippt gräs oxå...halva kvar. hela tar ca 3-4 timmar!fixat de andra hästarna..mockat efter dem. de går ju ute m behöver undan bromsen lite så tagit in över dagen nga timmar.fick på fölis grimman i hagen! otroligt!


var ute en sväng i fredags m kompis.o sov i stan , skönt ! o det var en helt ok start på sem!

igår bjöd hon på kvällsmat oxå! bra med goda vänner;)


rentvättade lakan!

fått massa gjort o känner mig nöjd! ska kolla hästen en sväng till innan läggdax.heltjävla slut!sätta larm med imorgon..om jag ska ringa vet kl 8.00

o imorgon behöver jag ju kratsa alla hovar o helst löshoppa lite hästar...jajaj får se vad det blir m det.


bokat min buss till flyget!boka d tidiga så jag har nu gått om tid ...bara 20 min kändes lite kort..vill inte chansa!


blir nog fullmatad dag imorgon oxå! 




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards