Alla inlägg den 15 juli 2014

Av mamma-tilda - 15 juli 2014 14:49

idag är jag nog eftertrött efter resan! gissade ju igår att d skulle vara så så därför jag hade alla hästar inne o böt vatten i hagarna. idag får de vara ute! tur man känner sig själv;)


inte gjort ngt idag!! skönt att ha en dag utan att behöva känna ngt måste!

vandrat mellan altan ,soffan o sängen;) läst o surfat.lite chattande.

lunch på g...föresten gjorde lite chokladbollar förut efter lchf recept! idag är jag himla godissugen! hoppas syrran ser mitt medelande o köper m ngt godis. innan resan har jag faktiskt vartit godisfri i 3 veckor!nya tag imorgon! har ju fortfarande 20kg minst som ska bort;)


sitter o funderar på om jag ska vara glad att jag är själv en sån här dag el om jag ska sakna barnen...är lite splittrad!

ibland undrar jag om jag saknar dem mest för saknadens skull;) rätt skönt m stora barn o tystnad hemma! m samtidigt tomt o långtråkigt! händer ju inte så mkt för en ensam "tant"! m ungar brukar d ju iaf bli lite som sker.....

idag tänker jag inget göra m funderar på resten av semsetern...ta dagarna som d kommer el planera in ngt iaf?

en tur till dottern o så kusten har jag nog tänkt iaf!

lite standup imorgon?kolla m kompisen vad hon tycker!


dax o flytta ut på altan igen m boken.fy tusan vad seg jag är!

misstänker att en vän till sonen slängt ut pojkvännen.verkar vara ngt som hänt. m jag har talat om att hon vet var vi finns.ställer inga mer frågor.hon har funnits för honom o han för henne i flera år.

idag är det rätt skönt o vara ledig!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards