Alla inlägg den 8 juli 2014

Av mamma-tilda - 8 juli 2014 22:45

varit nga jättefina dagar! skönt m semester! badat nu varje dag m inte förens kvällstid...fått en hel del gjort på dagarna!

var iväg o fixade lite grejor i dag på fm o fick kaffe o med ägg hem:) ett trevligt besök;)

en stackars häst dålig o fbern stigit igen så fick ta ut vet idag oxå...jäkla skit! synd jag inte kunde få pencilin igår...jajja får se vad de hittar..tog dubbla blodprover. o fick en antibiotika behandling idag,


jag ska ju åka på torsdag..så 2 olika hästvakter . hoppas d börjat ge sig..

försöker njuta av livet ! landa i att det blir vad jag gör det till! att ha stora barn o vara singel är väl kankse rätt ok...

ibland iaf;) försöker tänka att d blir bra. vad gäller andra kan jag inte göra mer. orkar inte med missfärstånd el att få känna att jag ger /gör dumt m flit. jag vill bara finnas o få ge,men känns inte ngt bra nu.jag vet snart inte varken ut el in.får folkusera på d som funkar i mitt lv. o vad jag mår bra av. orkar liksom inte m att få skit .jag orkar bara inte.att bli nästan idiotförklarad av skitgrejor.


haft en bra dag. trots allt. jag kan bara stå för mig.se framåt.göra d jag kan.

sonen ringde idag iaf.mår rätt gott. dottern framme vid tävlingen allt gått bra. får vara tacksam för det jag har i livet.

o nu går Tyskland mot guldet i fotbolls vm! gött! håller på demnu när Sverige inte är med....


skönt m semseter! även om d är mkt jobb hemma just nu;) m bra träning för mig o min vikt! tagit 3 kg nu på drygt 2,5 vecka!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards