Alla inlägg den 7 juli 2014

Av mamma-tilda - 7 juli 2014 22:04

varför  ska det bli massa strul stup i ett? varför blir jag ledsen? jag vet inte om jag orkar vara snäll o försöka ge. blir bara fel o massa tjurigt o jag blir ledsen o känner mig fullständigt värdelös. jag vet inte om jag klarar så mkt mer.m hur ska jag kunna släppa? sluta försöka`? sluta bry mig ?vill ju bara få betyda ngt o göra rätt!.

spelar tame tusan ingen roll vad jag gör snart. blir bara fel el missförstånd. gräver ner mig snart.jag tycker inte jag gör ngt annorlunda mot förut m blir bara massa skit.


har iaf tagit hjälp av den frustrationen o fick golven skurade!

spolat av mattor idag, fixat hästarna.hade vetrinären här.en tur till apoteket,diskat, klippt klart gräset.kvällsbad

nöjd med dagsverket !avslutade med massagestolen super stel i rygg o axlar! är ju inte riktigt van m så mkt fysiskt jobb ;)ska kolla "sjuklingen" han ska ju vara ute i natt.

ätit liteidag kom jag på... så ska kankse äta lite oxå...plocka ur diskmaskin inne hos lillen..

måste åka o köpa tenniskor.


kastar in handduken nu . 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards