Direktlänk till inlägg 26 oktober 2012

fredags njuter!

Av mamma-tilda - 26 oktober 2012 19:04

så skönt med fredagkväll!att bara vara och veta att imorgonbitti ringer ingen klocka!

el så är det bara att stänga av o krypa ner en stund till.älskar den känslan så här dagen innan lö morgon!

o ikväll ska jag bara sitta här o ha det gött..ibland blir jag ju trött o tycker att fred kväll är väl som vilken kväll här hemma som helst m just nu känns det alldeles underbart med just fredag kväll o helg!


funderar på om jag ska öppna en öl el baka ngt gott innan...har brasan tänd o det börjar spridas en skön värme.

o ljusen lyser o även doftljus!Lyfter blicken o bara tittar på lågorna.fridfullt

massagestolen en stund oxå...boken ligger o väntar.

funderar på o göra klart för o kunna chatta oxå..m vet inte om jag har energi till o "skriva" o tjata m nya människor ikväll.

kolla bankkortet för macken råkade dra för mkt o skulle fixa tillbaka m inte ngt nu vad jag kunde se.

o då upptäckte jag att det dras för ngt spel över internet...113kr..hm har bett 2 av barnen kolla om d är deras somligger automatiskt., sonen säger nej o syrrans grabb har ja inte fått svar från. får be <3 barnet kollla oxå vet ju vi var ute o köpte cs m d trodde ja var en engångs..ja ja får väl försöka maila bolaget el ringa banken annars..vet ju att det iaf är bara de 3 som jag bet ngt till hos spelsidan. m för o göra det enkelt så tog ja bort internet bet för tillfället på kortet..kanks ngn runt den 18:e får medelande att spelat inte är bet...

spotify dras oxå o ska kolla igen att <3 barnet använder det...isåfall är det ok. men har ju inte lust o bet om d inte används.

o m dessa 2 dragningar som jag glömt fattar ja nu varför de fattades pengar på kontot...180 kr är ju iaf 180 kr:)

åkte hem direkt efter jobbet idag. orkade inte handla o ja behöver ju inte så mkt! hade tänkt bolaget m ringde kompisen o fick köpa lite av dem imorgon;)o orkade inte åka o kolla skor...tänkte ju åka o köpa billiga idag egentligen m gör d en annan dag!ett par billiga kängor åt <3 barnet att ha här i vinter för han lär väl inte ta på sig dem ngn annanstans:) ungar ska ju bara ha tenniskor hur kallt det än är!!o kolla på skopunkten vad de hade för ngt hade jag tänkt oxå men som sagt orkade inte!åkte hem o hann fixa hästarnas vatten o bära in ved innan d blev mörkt . Kompisen o hennes man kom förbi oxå en sväng! ´trevligt m lite besök!käkar salta pinnar som substitut...inte särskilt gott...funderar på ó göra 5 min kola...sötsugen.

men har ju egentligen varit onyttig redan idag...blev pizza till lunch efter vi varit på fortbildning:)

fast nu gick jag o börja göra lite kola...gött!;)

läsa sedan tror jag det blir! el lite annan dumburk..om jag orkar den.kolla om hästarna fått sitt kvällshö då.

jag har det bra i livet just nu känns det som rätt avslappnad! saknar bara barnen här hemma...m ska jag erkänna är det rätt skönt i kväll m tystnaden:)


hoppas ni alla där ute i världen har en skön kväll!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mamma-tilda - Lördag 11 maj 19:25

när en barn mår så dåligt att de inte vill leva el bara vill fly. då går jag sönder som mamma.  att ha ett xa barn hemma som får uppleva dt känns oxå tungt. sedan vet jag att han klarar det. men vill inte utsätta någon för detta.   att få a...

Av mamma-tilda - Fredag 19 april 14:48

just nu känner jag mig som ett barn som väntar på bekräftelse.   sjukskrev mig några dagar nu då all energi tog slut. migrän o feber o sen helt matt. sov hela onsd. sen iaf piggare.  orkat lång promenad med hunden igår o nu cyklade vi långt. ...

Av mamma-tilda - Onsdag 17 april 17:07

efter nga dagars huvudvärk o på väg att bryta ihop igår så beslöt jag mig för att  lönen inte var värd det. så idag o imorgon är jag sjukskriven. o hoppas de räcker med 2 dagar!   vill inte rasa igen. orkar inte må dåligt.  har ingen energi i...

Av mamma-tilda - Tisdag 16 april 19:19

huvudvärk hela dagen. höll på börja gråta redan i morse men beslöt mig för att jag behövd ta mig till jobbet. pengarna kommer inte räcka denna månad så bet ihop kostar för mkt med sjukavdrag. Men har inte tagit beslutet om imorgon än. är slit...

Av mamma-tilda - Måndag 15 april 20:44

jag verkar aldrig lära mig. ger o ger. blir besviken , förväntar mig för mkt. vet att "ungen" är tonåring. men ber jag att han ska ringa så förväntar jag mig det , spec efter de hänt grejor o jag skrivit under dagen. o bett 4 ggr att han ska ri...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards