Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av mamma-tilda - 4 augusti 2012 23:40

Varit till Liseberg med mitt <3 barn o hans familj. Riktigt kul var det. Har ju inte besökt Liseberg på en jäkla massa år

så det var roligare än jag trodde! Efter det blev det en tur till brosan o minisemster. lugnt o fridfullt!


Jag ska börja jobba på mån o tror d är bra! har ju bara haft 3 veckor m saknar ju mitt extra hjärtebarn så mkt så det är bra o få jobba o inte behöva längta en massa;) fattar inte hur en unge kan betyda så mkt!

Mina stora rullar livet på för rätt så bra just nu. jag tackar gud med jämna mellanrum !!Sonen haft lite jobbigt m det har hans pappa kunnat stötta med o det känns som det är på väg igen!


Passade på när vi fick fribiljetter till Jerry Williams att gå ut o roa oss lite jag o min bästa vän!

Träfffade faktiskt en riktig raring! hoppas det blir fler träffar....vi tog kaffe i dag:)

Bara att få kramas med ngn  var rätt mysigt!


o snäll som jag är har jag suttit barnvakt ikväll! o det är väl bra att inte ösa på för fort....balansen i livet;)vad den nu består av....


börjar fundera på omtapetsering oxå...ja mkt blandat i skallen igen!!






Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards