Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av mamma-tilda - 22 augusti 2012 21:26

Fullt upp på jobbet med 20 nya fsk-klass barn varav 15 går på fritids!. det är lite smårörigt...hur saker o ting ska gå till! Är rätt trött i skallen när jag kommer hem.


Nu har vi även fått ihop yttrandet till skolverket ang <3 barnet. Hoppas att skolan kommer leva upp till det de säger!

Väntar spänt på första mötet och vad  som kommer bli av allt! Jag hoppas att gossen oxå kommer landa o känna att han får stöd! Han måste ju oxå hjälpa till för att det ska bli helt bra. Jag räknar med att all information kommer i tid...o läxor på mail mm...jobbigt när det inte funkar man blir ju liksom maktlös på ett sätt. går bara att försöka hjälpa till!


Livet är lite rörigt el småjobbigt el vad man ska säga.."varför får det inte vara lätt någon gång" sa en vän häromdagen o nu kan ja bara hålla med!!


En vän har det tufft med bitar,en annan med sitt x, o jag är färdig att mörda mitt x...o är osams m sonen nu...

han hade druckit idag när han väntade på mig för skjuts hem! "blev bjuden på 2 öl" o en klunk...tjena det stank sprit. han var däremot inte onykter...messa hans tjej. o hon pratate m han o nu är han galen på mig! han räknade ut att det var från mig det kommit!. Hon blev arg o han är skiträdd att det ska ta slut...o då blir det mitt fel som la mig i o skrev till henne! jag hoppas verkligen inte att hon gör slut!! då kommer han braka o jag förlorar min son igen!jag blev ju bara så jävla orolig! o det hon säger betyder ju så mkt!han är inte så stabil än....o nu hade han fått tid för svetsutbildningen...senast v 42 börjar den! jag håller tummarna o ber till gud varje dag nästan att hans liv ska bli bra!!!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards