Alla inlägg den 29 augusti 2012

Av mamma-tilda - 29 augusti 2012 22:27

Dottern har fruktansvärt ont i ryggen,jag tror det är ett ryggskott.när barnen har så ont att de gråter o tror de ska dö då känner man sig maktlös som mamma!


var för nga veckor sedan med <3 barnet till jouren o sedan röntgen ,i förrgår med sonen till röntgen o så dottern ont nu!det är ju som sagt allt på en gång! ingen fara med de första 2 så då tror vi på det nu oxå! Annars ligger em-starten risigt till! o de vore hemskt som hon kämpat o längtat för o ta sig dit!


Vi ska alltså åka på sön till Belgien för distans em! ska bli så spännade. jag både längtar,gläds och samtidigt kommer jag vara ett nervvrak! men försöker se det positiva - hon har lyckats ta sig dit o då ska d väl gå bra....försöker tänka godkänd ritt o bra ridit är ok! händer det ngt så gör det....fast risken finns attjag blir "sur";) men ska hålla mig undan tävlingsdagen tror jag....det är enormt! o d är jag stolt över men jag känner mig själv o vet hur jäkla tävlingstaggad jag blir .....o nervös som sagt!


Idag har det varit kanonväder så tog m lite barn på em på jobbet till skogen. vi har myst,byggt på kojorna,täljt,sågat o lekt.Såndana här dagar har jag helt klart det bästa jobbet i världen!o framåt kvällen när de små nya barnen är trötta o de kommer en 6åring krypandes upp i knät då är det så härligt!


Igår var det min dag med <3 barnet. vi hann massa glädje,mys,mat ,sura miner o bilköra....det svänger med tonåringar!är så jäkla svårt o bli arg på han....o inte skämma bort han! fasiken kunde jag skulle jag ge han hela världen!!!!men ja får väl överdriva "argheten" presic som jag får på jobbet ibland så barnen vet att det är stopp....men så  när han kommer o myser vill jag bara stanna tiden!älskar skruttungen!o idag fick jag tom besök på jobbet en stund! det var länge sedan...visserligen visste han att jag hade hans "frukost yoghurt" men det hade varit lika lätt o gå hem o äta så tror nog han hade lite behov av att komma en stund. hade inte bråttom därifrån m hans kompis tyckte det var nervöst....

finnas men inte synas har d ju varit som gällt ett tag....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards