Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av mamma-tilda - 15 augusti 2012 22:30

egentligen vet jag inte varför jag logga in i kväll, är skittrött!

o inte direkt ngt att skriva mer än att ÄNGLAR finns! syrrans grabb smällde med epan i natt. krockade m en lastbil o klarade sig med skrapmärken o blåmärken! o kompisen lika så.Tack för det!


sonen är kallade på en anställningsintervjuv 6 sept! jättekul!Dottern fortfarande på sem! liseberg i dag!


köpte mobil m mitt <3 barn igår...jag tyckte den var lite dyr..men jag bet ju bara halva;) o den är nog värd pengarna..fast jag då?? jag vill ju oxå ha! o tv krånglar, dvd har gett upp...måste besluta nu om ja ska lägga pengar på en platttv..el ta emot ngn gammal..bör ju ha ngt åt barnen..ja skulle klara mig utan!


full fart på jobbet! jag är helt slut på kvällarna! men fick lite energi när jag fick mysa med <3 igår!egentligen min helg nu m de ska på bröllop! kul för dem;)o jag får längta...

ja ja som "extra mamma" ska man  precis som vanliga mamma tror ja bara finnas där men inte synas:) o vara beredd när man behövs!o nu som tonåring får man inte visa nga mammor!!


nä nu blir d läggdax!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards