Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av mamma-tilda - 19 augusti 2012 16:47

har tillbringat helgen i sommarstugan. den delas fortfarande med x...men blir inte länge till!!

Gasolen tog slut i somras o han hade en egen...dum som jag är trodde ja ju han lämnade den då han inget sagt...så när jag kommer ut finns ingen gasol!Sedan har han o hans nya plockat bort alla lakan...o gömt!! för att jag inte hade tagit bort efter mig!!tror ni han sagt ngt?? nej o alla tröjor som hängt i hundra år innanför dörren o kläder som låg på en stol va roxå borta! o jag kan säga att det var inte bara mina kläder!!! allt nerpackat i en säck ihop m filtar o handdukar som varit framme!jag hittar säcken efter jag varit vansinnig via sms! längst in i gammla lillstugan! ok jag är ingen ordningmänniska. men han kan väl för i helvet kontakta mig?? inte bara gömma skiten?? o bryggan som jag efter bästa förmåga o med saknade bult har lagt i är mitt fel för den blåst i sär för jag ej lagt i ordentligt! fast jag informerat att d saknats grejer o dum som jag är trodde att han som praktiker hade kunnat fixa! men nej!d är ju bara jag som slarvar enligt hans mening o då får det väl vara så....

vi har sms bråkat hela helgen så det blev inget vidare kul helg! nu har jag iaf talat om att ja orkar inte mer ! han får ringa mäklare för värdering..o då bollar han tillbaka det på mig! jag ringde för 2 år sedna m han kunde inte släppa den till mig o kunde inte lösa ut mig så jag var snälll o sa ok vi avvaktar!! nu skiter jag i detta!!! tråkigt för daniel m nu måste jag vara lite ego! fast jag har sagt att vi ska lotta vem som får köpa ut vem....fast ja skiter i om jag får behålla den.,letar efter ett ställe på fastlandet istället! faan vad arg jag varit o tjutit...


men som min bästa vän säger vi behöver ju inte ha mer m varandra o göra sedan! ungarna är stora.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards