Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av mamma-tilda - 26 augusti 2012 22:16

bakat bullar,kakor till resan nästa vecka. ska baka mer...de vill ha fika o matsäck så vi slipper stanna! måste

rulla på bra ner till Hamburg.


sonen har gjort ngt gissar jag , fick ett mess att han behövde hem. vet inte om han bara är osams m tjejen el vad..

de var på fest igår...han fick vänta på sin syster på em när hon slutat jobba.har inte fått ur han vad det var...o det har väl inte jag m o göra!!hoppas bara d reder ut det o att han inte deppar ihop el ngt...m gissar att d är han som är orsaken...jag har iaf ventilerat en del m sonen o min syster.. o hoppas han lyssnar även om d var jobbigt!

han tänker strunta i att åka imorgon...så jag struntar väl i att ringa o väcka när han inte bett om den hjälpen!jag kan inte dadda ....messa hans far o bad han hjälpa honom m vi talar ju inte m varandra så om han frågar sonen el inte har ja ingen aning om.


annars har dagen kännts helt bra! känner mig rätt avslappnad...

saknar bara mitt <3 barn massor...men hoppas han haft en  lugn o bra helg hos sin pappa.

ska se klart filmen nu o sen krypa ner!chattat lite m M oxå..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards