Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av mamma-tilda - 12 augusti 2012 21:38

Känns rätt bra idag. Min ved är färdig klyen,jag har hjälpt till i stallet,kört dottern till tåget,hämtat F vid tåget och kört hem han,varit hos en vän o röjt lite.

Sonen o flickvännen åkte med till Kumla o att bara få se han o slänga lite käft är så underbart!Jag älskar den skitungen!o är så glad att han återvänt från drogernas värld! dottern åker på sin första "vuxen semester" lite nervöst...fast hon bott borta i 3 år..o var till usa på praktik själv! hon skrattade lite åt mamma ....tågbyte i göteborg..mm just o flög själv o gjorde byte i new york....jaja  mamma fick iaf lov att vara lite orolig! tack gumman!

o hon tom kom ihåg att messa mamma! vid tågbytet o när hon var framme i Halmstad!!


sedan kan man ju undra vaför är det lättare att röja o hjälpa andra än fixa en del hemma? jag som inte tycker om att städa...o leta par i strumphögar?? det måste vara höjden av korkat! vi som bor 2 här,jag o dottern har en halv ikea påse m en strumpor...o så åker jag bort till ett hushåll på 8 pers o börjar plocka...det blev inte många par ihop parade ,flesta åkte ner i påsen igen;) nu vet jag iaf vad de kan få i fortsättningen när jag får för mig att köpa presenter!!!


undrar om man la ihop alla hushålls "en-strumpor" i en hög på en ort hur stor den högen skulle bli??


Mitt <3 barn hann inte hem.innan jag åkte....får längta lite till då;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards