Alla inlägg den 4 november 2013

Av mamma-tilda - 4 november 2013 20:56

mörkt ute. men skönt det inte är så kallt!Tror jag haft vinterjacka 1 gång!


fick ihop alla inlämningsuppgifter till skolan i helgen! kommer säkert kompletteringar men nu är det iaf inne!! så jäkla skönt! trodde ett tag att jag inte skulle få ihop ngt! utan få skita i alltihopa!så fort jag får svar o får veta om jag ska komplettera o får göra det så jäklar ska jag njuta o unna mig något! 

resa el bara en hotellhelg el gå ut o äta el vad som helst men bara ngt för mig! ev ett fylleslag;))nej då funderar ju på att bli nykterist! m lite skönt o släppa allt ngn gång!;)


har min älskade dotter hemma ! så skönt o smidigt med henne. enkelt! jag har ju tydligen inte misslyckats helt som förälder! tack o lov.

hon lagade maten och jag diskade.ska hjälpa henne få in hästarna nu!


saknar bara min gosse.

saknar att ha balans i livet .må bra. hatar att jag varit så jävla slut o deppig en lång tid!

nu hör sonen av sig ..får vi se om han kommer hem i natt...jag skiter i vilket just nu!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards