Alla inlägg den 18 november 2013

Av mamma-tilda - 18 november 2013 09:01

då var det ny dag o ny vecka. blandade känslor.kom på när jag vaknade nu att jag ska ha samtal på morogonen o sen avsluta dagen med ett jobbmöte inne på universitetet ....lång dag blev det helt plötsligt!o plugga kemi m syrrans grabb ikväll.

o förkylningen har återkommit lite.el ? hostar o nyser till iblnad o däremellan känner jag mig bra!


sovit lite oroligt i natt oxå. vaknade vid 02.00 o bara var vaken.inre oro...stress kankse andra skule kalla det.m jag gillar inte tanken på stress;) oro o funderingar på om sonen. han skulle hem o byta kläder m fick ingen besin av mig så jag vet inte .han dök iaf aldrig upp. m jag vakanr ju då av ljud o undrar om d är han.m känns ändå som han förstår allvaret hemma...o jag är tillbaka till att kolla allt elände i tidnigar som hänt o vilka åldrar det står...har han blivit tagen? gjort ngt?


tankar på min gosse kommer oxå.oro hur han mår.ngt hade hänt hos pappa igen. han ville/orkade inte prata om det. o det är ok.jag utgår från att han pratat med mamma. det brukar han. o då orkar han inte pratat m mig oxå. o det är ok! bara jag som vill veta allt som rör han...jag är lite skadad;)m jag anstränger mig! o försöker bara visa o tala om att jag finns här för evigt! mitt <3 har han haft i flera år.


måste klippa mig.best tid. väntar på nytt bankkort...


prat nu då o så jobb:)skingra tankarlite grann....

finns massa positivt! o jag har vänner som finns för mig när jag behöver. försöker hålla det i huvudet...inte gräva ner mig i depp o ensamhet!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards