Alla inlägg den 8 november 2013

Av mamma-tilda - 8 november 2013 10:35

hade svårt och somna.vaknar med känslan av olustighet, känns som jag inte sovit fast klockan är 7.25 och jag har bara varit vaken 1 gång under natten! så sovit har jag. har dömmt om snurrigheten. hjärnan har bearbetat sista tidens händelser och känslor.

vaknar med känslan av lite antiklimax. känner klump i magen. vet inte vad den står för. vill inte gå upp.

sista skoldagen på utbildningen. vill bara hem. hade sett fram emot kvällens kuligheter. som är inställda. ska vara kvar iaf hos en kompis. tåget bokat till imorgon.tanken att försöka boka om dyker upp...kan jag skylla på sjukdom?

nej jag ska nu stanna! o bara känn att mitt liv är på g....är en sån underbar vän jag har i A!fast vi inte kännt varandra så länge. så goo tjej.

vilket liv? längtar bara hem. få se mina små. få en kram. att få veta att allt är bra. att jag inte är jobbig el ensam...

belastat S nga dagar med mina jobbig tankar. får försöka ta V nu... sprida mina deppigheter.får skuld.

vill bara bli älskad , betyda ngt. slippa känna allt jobbigt. mitt misslyckande.mådde så bra i ti o onsd!hatar att vara värdelös! vet att jag inte är det ... men tanakr ,ångest ,depp. så lätt att gräva neråt! sparka upp mig ngn...-



leker med tanken att försvinna... alla hemma vet att jag kommer imorgon..ingen här skulle sakna om jag säger att jag åker hem;)men nej inte jag inte, ska sova över o ha en trevlig kväll !är för feg för ngt annat.klarar inte ens att boka övernattning o gå ut o röja stan själv... alldelse för feg.leker med tanken.

har ingen singelvän nu som varit sugen på röj.inte lätt att vara gammal;)..fastnar i tanken att jag skulle behöva det. m vill helst inte hemma ...då jag skulle kunna gå över gränsen nu;)

o för feg att göra det själv här....får dra m v på resa el ngt...





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards