Alla inlägg den 11 november 2013

Av mamma-tilda - 11 november 2013 22:11

livet rullar på.

vet inte vad jag ska säga längre-el tro om framtiden.

varit skönt o härligt iaf att fått haft dottern hemma nga dagar!

sonens liv är nu kaos o han har valt o åka till stockholm...hoppas han är hos ngn "bra kompis" o inte bor på gatan i kylan. jag har insett att det är inte så mkt mer nu jag kan.bara o försöka överleva själv.har talat om att jag /vi finns här när han vill bryta .


hade min älskade gosse här igår. han har lyckats vänt dygnet så det innebar att han inte kunde somna förens 3 i natt, så jag är lite halvtrött nu! jag har ju väldigt svårt o sova när han ligger vaken,o så fick han inte se mer film för mig o sura ...men somnar fortare oftast av mörkret.tycker jag ...men inte han.o med en trotsig tonåring så undrar jag ibland om jag faktiskt är helt knäpp?? kunde ju ha det lugnt o stilla! men saknar han ju när han inte är här...fast ska erkänna att nga dagar utan är rätt skönt oxå;)sova o äta onyttigt;)idag blev det visst ingen kvällsmat..fick ta en macka nu.. o årets första glögg!


röjt av ikväll o dragit ett drag med dammsugaren.fått in ved.diskat.fixat hästar. fy tusan vad jag är bra ibland!

hämtade bilen på verkstaden 3000kr fattigare!o mina nya däck har inte kommit..de skulle kosta 2500kr!o inte fått räkningen på datorn..snart tomt på mitt spar!

men vad är pengar? kärlek o lycka går inte o köpa! sägs det.. fast skönt o ha lite så man slipper tänka varje gång man går in i affären.


flera bra band nu till sweden rock börjar fundera om jag ska slösa lite på en biljett.

har lite olika funderingar m går inte in på dem nu.


dax o ta kväll natt här!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards