Alla inlägg den 17 november 2013

Av mamma-tilda - 17 november 2013 16:59

sitter o försöker bryta frustration o tagga ner.haft en fin helg o laddat lite batterier.

promenerat o rört mig ! varit kanonväder hela helgen.

räcker med lite så går jag igång...jobbar på det!

men den nonchalanta o bara ta för givet el tro att mamma ger. gav mig super irritation o frustration o överreaktion på känslor i ett svep!det är nog nu. ge mig styrka! frid,balans.


behov att bara ta bilen o ut o åka. känns onödigt m lite bensin...m det liksom kokar inombords. o alla känslor slåss...ilska ,tårar,sorg,kärlek, ja alla möjliga.

haft en olustig känsla sen i natt. men sov sen rejält under fm...mentalt eftertrött gissar jag. är iaf inte på väg in i väggen just nu. o deppen är bättre. ja jag mår rätt ok!

o så på fm fastnade en vän i skallen.av ngn anledning.kändes som det fanns ngn anledning.är hon på väg bort från mig? bubbla runt o försvann inte, så var tvungen o fråga tillslut;) var jobbigt iaf.o hon mådde bra så var inget sånt...

känns som jag inte vet varken in el ut.vad är vad?vad handlar min inre oro om?


vägskäl? vänskap?sonens problem?mina studier? mitt boende?söka stuga?lägenhet?hus? massa inre tankar ? min depp? skulle behöva få reda i lite känns det som..m vad? vad är mitt att börja med?

be om att bli spådd dyker upp i huvudet. Vill inte att S gör det. känns jobbigt...jag har lite svårt med att hon ska se alla mina bitar.mina svagheter.mina svårigheter. fånigt jag vet;)o samtidigt vill jag att hon hjälper mig..bryr sig om mig .förlåt gumman.. o jag vet inte varför mina känslor just nu är så splittrade.


fastnar just nu i detta att belasta andra. försöker hålla mig på fast mark o inte gräva neråt igen.stampar vill ta steg framåt o börja leva o samtidigt så gömmer jag mig. 

hade sett fram emot träning i dag m de ställde in igen! så nu blev det liksom lite avslaget o då ringde sonen...

vet inte vad jag behöver..vänner som sparkar ut mig? el prat mer? ska ju iväg imorogn iaf...köpa gymkort? börja cykla? tar mig inte för med ngt just nu. o ändå mår jag bättre! 


suck. får ingen ordning inombords. blev bättre efter promenaden.m nu är det bara röra.slösa bensin kankse trots allt? studier är ingen ide idag...funderar på om jag behöver åka till V? få lite normalitet runt mig. nu känns det som d är tårar på lut....

o min gosse tycker jag är jobbig när jagfrågar o bryr mig för mkt.. jag älskar han så mkt o vill ju veta saker;) m bara o ligga lågt ett tag igen då...han vet iaf att jag bryr mig o finns här!d kan väl få vara lite på mina villkor oxå..fast jag är vuxen;) jag kan väl åtminstone få veta att han mår bra? utan att d är för jobbigt?


på återskrivande...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards