Alla inlägg den 16 november 2013

Av mamma-tilda - 16 november 2013 20:21

helg! njuter av friden o ledigheten!

doftljusen tända o brasan brinner. lördag o ledigt! tagit det rätt lugnt idag. 

haft besök av gossens syster som grejat i stallet o ridit. Voven o jag gick med. så fick lite motion i det vackra vädret:)


lite tankar. m håller dem "kort"är lite trött mentalt så bara sitter o vilar o känns helt ok.kört brosan o tänkte passera en kompis m de var inte hemma.skönt iaf o vara ledig!!ska jag släppa ut hästar imorgon oxå? vara snäll..syrran jobbar ju kväll.

tänkte gå på musikal nästa lö m börjar fundera o åka till dottern istället. vill båda...har inte så mkt pengar .. men vad tusan.skit samma. trött på en del just nu samtidigt som jag faktiskt mår bättre m kommer lite depp o nedstämdhet. o orkeslöshet...får inget gjort. fast varit rätt duktig nu o röjt o hållit ordning, diskat varje dag;)

har iaf varit lite social i veckan! framsteg...både varit på föreläsning och hälsat på kompisar! 


datorn är seg i nätverksuppkopplingen.. dåligt nätverkskort el bara behov av starkare signaler? varit segt från början m inte så här! funkar knappt överhuvudtaget o hoppar ifrån med jämna mellanrum! blir galen


kolla den jäkla tvätten igen då..avskyr just nu o tvätta m den himla pumpen.. tar ju en halv dag för en maskin måste passas o slå på den stup i ett . kan ju inte sitta framför maskin hela tiden!


försöker tänka positivt på allt som jag ändå har i mitt liv!!hitta energin o livsglädjen igen.

får be nga vänner om lite hjälp ...tack för ni finns!jag är tacksam!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards