Alla inlägg den 1 februari 2013

Av mamma-tilda - 1 februari 2013 23:19

huvudvärk som kommit o gått igen! skapligt under dagen o dubbla ipren vid lunch gjorde susen.

känner nere i nacken att det inte är ok.gillar inte o gnälla o nu känner jag att jag gnällt under en ganska lång tid!

måste ta tag i detta!!har ont i nacken o är stel som tusan!


o så händer det saker för gossen som är tufft. o efter att kört hem han kom naturligtvis min huuvdvärk m stormsteg!

men men nu är det  spänningshuuvdvärk .o att min älskade gosse måste få bli så ledsen är tråkigt,sorgligt o jag vad ska man säga. jag lider med mitt <3! livet är tufft o att vara ung är inte lätt! o ikväll behövde han få vara nära mamma.

jag har ju mina stunder när han behöver mig o ikväll var det ett mamma behov. jag finns ju kvar o vi får våra stunder!det är rätt skönt att vi kommit så långt att både han o jag vet det!han vet att jag finns här!o jag talade om d oxå ikväll att det är ok att vilja vara nära mamma när svåra saker händer! o att jag finns kvar hela livet! jag älskar han så mycket.


avslut o annat är aldrig lätt oavsett ålder. men efter en del smällar i livet blir det lättare.fast det kan man ju inte säga till en förkrossad tonåring.man får  försöka prata klokt o finnas till!!


imorgonkväll kommer dottern hem oxå. 

tog en glass när jag kom hem...Lillstumpan ville med hem m var ju rätt sent så det får bli en annan gång men äta glass kan jag ju..när hon påminde att jag köpt glass !det lilla glassmonstret:)

ska krypa ner o hoppas huvudvärkan släpper. får se hur mycket sömn d blir inatt. tankarna kommer väl fara lite grann.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards