Alla inlägg den 15 februari 2013

Av mamma-tilda - 15 februari 2013 18:26

veckorna rullar på. går fort känns det som.men vill ha vår nu så gör ju inte så mkt...

sitter o lyssnar på Quenns låtar o sökte på Queer tribute band som spelar Queens.ska ju få iväg o höra dem imorgon!

ska för första gången  i livet på en klubb/ krog i Stockholm...har ju förut bara varit på stora konserter el andra evenemang i Stockholm.Blir lite spännande! o ska bli kul! men åker ju med nga jobbarkompisar så lär väl sköta mig;);)


fått fart i kamin nu..var seg efter jobbet så orkade inte tända direkt.slängt in kyckling i ugnen med. är ju pank så lär äta av det som finns hemma!

ska väl försöka packa...lite av vad jag ska ha med mig. kläder till kvällen...

orka plocka in tvätt.diska...inget roligt o komma hem till det!

ringde min gosse o kollade läget...o bad att han skulle messa mig ikväll,han är ute i stan med kompisar...o ska sova hos pappa...m jag är ju lite hönsig...;);) tyckte jag iaf kan få ett sms när han är inne...men allt var "chill" nu iaf;)

min stora nyblivna 15åring!


hämtade busskortet hos sonen ..o jag kan ju aldrig vara tyst..så han blev irriterad igen..jaja jag ska försöka vara tyst ibland!

pratar med dottern. min ängel!som är envis som synden....

trött!!!äta o kolla film kanske....



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards