Alla inlägg den 18 februari 2013

Av mamma-tilda - 18 februari 2013 20:56

landat i soffan o slappnar av efter dagen!

började morgonen på vc o sjukgymnasten.

skulle handla åt jobbet o glömde det jag egentligen skulle ha!

o så skadade sig gossen i skolan på idrotten så blev o rycka ut. det visade sig vara så illa så resten av dagen tillbringades inne på sjukhuset! som tur var ingen fraktur. rejält uttänjda ledband o inre blödning.kan ev vara ngn spricka oxå.

trevlig dag tillsammans fick vi"kvalitetstid" ...men jäkligt jobbigt o sitta o vänta!

men visst vi han med en del prat o sömn:)

imorgon visar det sig hur sur "chefen" är. ...hon tycker att gossen tar lite för mkt tid det vet jag....men det skiter jag i rent ut sagt!

skulle det bli ngt gnäll så söker jag nytt jobb!! gossen betyder lika mkt för mig som mina egna o jag skulle göra likadant imorgon om det behövdes!Jag har iaf redan messat o informerat vrf det blev jag som åkte. 


är trött...


sitter o funderar på detta m pengar...en hel vecka till lön! inte kul kan jag lova just nu....

lånat för mkt redan o har tomt....funderar på om jag ska "höja" det vanliga lånet el om jag kan hanka mig fram...ringa lillebror??usch hatar detta! verkligen hatar! o spec när jag vet varför det är så just nu..o så stockholms resan som d egentligen inte fanns ekonomi för..men var ju så trött o grinig att jag hjälpt barnen .....kul sedan när lönen kommer ...massa som ska betalas!skulle just nu vilja vinna el bara få känna att man slapp tänka på detta med pengar!!


o så ska upp äckligt tidigt imorgon! 

segar framför tv! o orkar inte tänka....dumsurfa lite o så sängen snart då!


saknar mina barn, men är rätt skönt o vara själv...slipper ju tjat;);)o kan bara små deppa...typ.

är så trött o skulle kunna tänka mig att ha semester o bara åka o vara ngstans ...borta typ.gräva ner mig lite...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards