Alla inlägg den 17 februari 2013

Av mamma-tilda - 17 februari 2013 14:41

hemma efter en tur till Stockholm. varit en lugn o trevlig mini resa.var en jättebra spelning!m blev ju sent så klart el "halvsent" men känns att jag inte varit ute på ett tag...trött nu..el var ju trött redan i fredagskväll..

men kul var det. det är ju sånt man behöver ibland ,ut o roa sig o se lite annat!

inte ofta jag gör en resa för "party".denna resa var ju dock lugn o trevlig....vila på rummet ,käka god mat på kvällen o så konserten.


käkat o nu är det väl snart dax då o få in lite ved igen...hemma o samma "sysslor" som vanligt!

skönt på ett sätt även om jag just nu inte har ngn större lust m massa ved o vatten till hästar! skulle kunna tänka mig o slippa det!skulle kunna tänka mig en lägenhet ibland o bara sitta inne...varmt o inte ngt o göra:)iaf vinterhalvåret...sommaren skulle ja nog sakna att få sitta ute utan massa folk runt omkring...


få in veden nu då...innan skidskyttet börjar.sen blir d kolla lite o sitta i massagestolen..slöem!!


o mammas pojke har iaf hört av sig redan!! tur jag har min son...som hör av sig till mamma! min skruttunge som ger mig  mkt bekymmer o oroar mig ofta. han hör iaf av sig!!! o dottern när jag påpekade det så suckade hon...hon tyckte inte hon behövde höra av sig varje dag...


veden inne! o var skönt ute så...ska kanske orka ta en promenad...snart.

godissugen....

har köpt lite till söndags mys...o jag är ju själv..så vem säger att man måste vänta till kvällen för mys??går väl bra o mysa slötitta o läsa redan nu!!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards