Direktlänk till inlägg 20 februari 2014

fy fan!

Av mamma-tilda - 20 februari 2014 19:47

jag finner inget annat o säga än fy fan ikväll. får medelande om att en bra vän till mig som har konflikter med sitt ex o hon använder barnen som vapen. han har varit anmäld o till soc för sin del. nu "orkar" inte hon längre och påstår sig vara rädd för han. idag kom soc o polis för att hämta mellanbarnet,barnen  ska placeras via lvu...o hamnar hos mammans syster!som själv jobbar p soc...fast i annan kommun.ingen av föräldrar är missbrukare.. ordnade liv m barnen mår psykiskt dåligt då föräldrar använder dem som vapen i sin konflikt...o även om jag är vän med pappan så är det faktiskt mamman som startat bråket !jag finner inga ord. han mår ju naturligtvis skit. att ett av sina barn blir hämtade av polis.jag har upplevt det med min son som vuxen, blivit hämtad, jag har ju ringt om hjälp själv. men nu pratar vi om en 11 åring för föräldrar inte klarar av att prata o vara överens.! fy fan.varför tvingar inte soc till hjälpprat?? varför beslutar inte de hur överlämnande ska gå till?

vilken förälder av dessa tillgodoser barnens alla behov? inte bara mat o tak över huvudet?vad i detta kommer barnens känslor in? rätten till sin abåda föräldrar?


jag törs inte säga att det kommer gå bra till min vän. du är en bra pappa. jag kan bara säga du är en bra pappa! dina barn vet det!han riskerar att förlora vårdnaden om barnen. o idag o med den socialtjänst vi har som tar parti för en part kan jag inte våga tro att det kommer lösa sig!. jag har slagits o bråkat för de ska placera mitt barn...,m han mådde för bra! var inte tillräkligt dålig! nära döden gällde...så jag tror inget just nu. jag vågar inte. kan bara finnas o ge en kram o bry mig om.


hade en date igår...nervöst m det stannar nog vid det.han var jätterar.m tror inte d blir mer...o det beror inta bara på mig....d är skitsvårt m nya bekantskaper..hur gör man? jag anser att kaffe o prat vi d träff 1 är bra..o jag är enkel o duger inte det så är det väl inte rätt??.vet inte om han ville mer..m sa inget.. o jag tycker att d är inte bar amitt ansvar o ställa dem frågorna.jag håller mig nog till "fyllesex" mycket enklare!då vet man att d är det det handlar om!!inga

förväntningar el funderingar på vad den andra vill/ tycker.o är "lugnt" o vara själv...inga o ta hänsyn till el tjaffsa med!äter när man vill,städar o diskar när man har lust...jag är rätt nöjd..m visst ngn under täcket ibland skulle vara trevligt.m jag är för feg...hur gör man? försöker intala mig att det inte var rätt nu heller då....det borde väl finnas ngn åt mig? el har jag haft min kärlek?


varit till bolaget i dag för första gången på evigheter! så fuskar på en torsdag o dricker cider;) min egna stund! bara för mig!försöker bli bättre på "mina  5 minuter" för bara mig! lagade hembakad pizza oxå! 

diska räknades ju inte ...m d är gjort oxå!måste ta massagestolen oxå...stel.


alla tankar o kärlek till min vän!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mamma-tilda - Lördag 11 maj 19:25

när en barn mår så dåligt att de inte vill leva el bara vill fly. då går jag sönder som mamma.  att ha ett xa barn hemma som får uppleva dt känns oxå tungt. sedan vet jag att han klarar det. men vill inte utsätta någon för detta.   att få a...

Av mamma-tilda - Fredag 19 april 14:48

just nu känner jag mig som ett barn som väntar på bekräftelse.   sjukskrev mig några dagar nu då all energi tog slut. migrän o feber o sen helt matt. sov hela onsd. sen iaf piggare.  orkat lång promenad med hunden igår o nu cyklade vi långt. ...

Av mamma-tilda - Onsdag 17 april 17:07

efter nga dagars huvudvärk o på väg att bryta ihop igår så beslöt jag mig för att  lönen inte var värd det. så idag o imorgon är jag sjukskriven. o hoppas de räcker med 2 dagar!   vill inte rasa igen. orkar inte må dåligt.  har ingen energi i...

Av mamma-tilda - Tisdag 16 april 19:19

huvudvärk hela dagen. höll på börja gråta redan i morse men beslöt mig för att jag behövd ta mig till jobbet. pengarna kommer inte räcka denna månad så bet ihop kostar för mkt med sjukavdrag. Men har inte tagit beslutet om imorgon än. är slit...

Av mamma-tilda - Måndag 15 april 20:44

jag verkar aldrig lära mig. ger o ger. blir besviken , förväntar mig för mkt. vet att "ungen" är tonåring. men ber jag att han ska ringa så förväntar jag mig det , spec efter de hänt grejor o jag skrivit under dagen. o bett 4 ggr att han ska ri...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards