Direktlänk till inlägg 21 juli 2014

mentalt!

Av mamma-tilda - 21 juli 2014 18:11

var en snurrig natt....när jag skulle somna så kom massa jobbiga bitar. fick först låta d vara en stund alla tankar o sedan fick jag jobba på att förtränga o stänga av! lyckades efter en stund o sov ganska bra.

gillar inte när det kommer...o var på väg upp inatt för o skicka medelande till min "hjälptant" m lät bli....tar de efter semestern;)fast hon är ju ingen tant....m jag gillar ordet tant:)

var nära o gå upp o dra igång datan oxå...skriva av mig. m lyckades som sagt stänga av o somna. tack o lov att jag har den förmågan!


matade in sista räkningen idag o de ska nog för ovanligehetens skull faktiskt bli en hel del kvar på lön!!stoppa undan på spar o köpa skor oxå.gissar att gossen oxå faktiskt behöver skor snart- vet att det har jag inte med o göra ...han är ju min bara till låns....o nu har han varit borta jäkligt länge! saknar han så jäkla mkt nu!!


imorgon blir det en tur till havet! härligt! o kompisen ska åka så tidigt...m 06.00 är det absolut tidigaste har jag sagt!! borta till typ fre...

är lite fest på lö.. m jag tänkte ju stanna hos dottern! jajja skit samma fester kommer flera! 

sedan vi fick besök av grannens hund igår är maja på sin vakt!

 kväller m fortfarande jäkligt varmt! tänkte cykla m får bli sent!! blir nog dusch ändå innan o köra en tvätt.

vet inte heller om jag ska packa om i annan väska....tror det.

efter gårdagens skogstur fick jag lite energi.. så dammsugit o diskat o skurat bakom spisen idag!!är bara o inse att röra på sig är det enda som hjälper! fast idag har jag bara varit hemma o gjort lite itaget!  o nu fick syrran ta min bil generator lampan börja lysa i hennes.så blir ingen glasstur ikväll!! 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mamma-tilda - Lördag 11 maj 19:25

när en barn mår så dåligt att de inte vill leva el bara vill fly. då går jag sönder som mamma.  att ha ett xa barn hemma som får uppleva dt känns oxå tungt. sedan vet jag att han klarar det. men vill inte utsätta någon för detta.   att få a...

Av mamma-tilda - Fredag 19 april 14:48

just nu känner jag mig som ett barn som väntar på bekräftelse.   sjukskrev mig några dagar nu då all energi tog slut. migrän o feber o sen helt matt. sov hela onsd. sen iaf piggare.  orkat lång promenad med hunden igår o nu cyklade vi långt. ...

Av mamma-tilda - Onsdag 17 april 17:07

efter nga dagars huvudvärk o på väg att bryta ihop igår så beslöt jag mig för att  lönen inte var värd det. så idag o imorgon är jag sjukskriven. o hoppas de räcker med 2 dagar!   vill inte rasa igen. orkar inte må dåligt.  har ingen energi i...

Av mamma-tilda - Tisdag 16 april 19:19

huvudvärk hela dagen. höll på börja gråta redan i morse men beslöt mig för att jag behövd ta mig till jobbet. pengarna kommer inte räcka denna månad så bet ihop kostar för mkt med sjukavdrag. Men har inte tagit beslutet om imorgon än. är slit...

Av mamma-tilda - Måndag 15 april 20:44

jag verkar aldrig lära mig. ger o ger. blir besviken , förväntar mig för mkt. vet att "ungen" är tonåring. men ber jag att han ska ringa så förväntar jag mig det , spec efter de hänt grejor o jag skrivit under dagen. o bett 4 ggr att han ska ri...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards