Direktlänk till inlägg 26 juli 2014

sommar!

Av mamma-tilda - 26 juli 2014 14:18

skönt o vara ledig! trodde inte det innan semestern...ledig utan barn brukar vara jobbigt;)

haft det bra så här långt trots allt. varit nere till varberg o havet hela veckan el ja rättare sagt ti - fre;)super skönt. 

sedan får jag ju alltid lite hemlängtan.... så nu är det skönt o vara hemma!! trodde de skulle växa bort men...

 gjorde slut på lite pengar på ullared oxå. nöjd med inköpen! måste bara fixa lång tröja till mina blommiga thigts;)

 jacka typ soft shell o en väska oxå!ny fotfil! o lite annat smått o gott.o nästa vecka ska tydligen bilen bli lagadett hjullager upptäckte syrran när hon hade den! fint 1500kr!! där rök överskottet! o mobilen in på lagning! de la av igår el strular i displayen kul ..blir väl 750 i självrisk! så tillbaka på o känn att jag har typ 0 kr i vanlig ordning...


när bilen är fixad blir deten tur till dottern oxå.

sen är semestern slut... skulle faktist kunna vara ledig lite till! tror jag;)

tog bort mitt "nya" virusprogramm o nu funkar ljudkortet....måste jag fixa nytt virusskydd....


släppa ut hästar sen o fylla vatten.hänga tvätt . ngt annat blir inte idag!!


o nu är de så kallt inne attt jag fick en chock av att gå ut!!kom ju på att min luftvärmepump gick o köra ac på:) 

jäkla kallt inne nu!! 

 nu går det nog tom o orka tvätta köksluckorna! köpte ngn klorinsprej på gekås...efter dotterns tips. den var bra!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mamma-tilda - Lördag 11 maj 19:25

när en barn mår så dåligt att de inte vill leva el bara vill fly. då går jag sönder som mamma.  att ha ett xa barn hemma som får uppleva dt känns oxå tungt. sedan vet jag att han klarar det. men vill inte utsätta någon för detta.   att få a...

Av mamma-tilda - Fredag 19 april 14:48

just nu känner jag mig som ett barn som väntar på bekräftelse.   sjukskrev mig några dagar nu då all energi tog slut. migrän o feber o sen helt matt. sov hela onsd. sen iaf piggare.  orkat lång promenad med hunden igår o nu cyklade vi långt. ...

Av mamma-tilda - Onsdag 17 april 17:07

efter nga dagars huvudvärk o på väg att bryta ihop igår så beslöt jag mig för att  lönen inte var värd det. så idag o imorgon är jag sjukskriven. o hoppas de räcker med 2 dagar!   vill inte rasa igen. orkar inte må dåligt.  har ingen energi i...

Av mamma-tilda - Tisdag 16 april 19:19

huvudvärk hela dagen. höll på börja gråta redan i morse men beslöt mig för att jag behövd ta mig till jobbet. pengarna kommer inte räcka denna månad så bet ihop kostar för mkt med sjukavdrag. Men har inte tagit beslutet om imorgon än. är slit...

Av mamma-tilda - Måndag 15 april 20:44

jag verkar aldrig lära mig. ger o ger. blir besviken , förväntar mig för mkt. vet att "ungen" är tonåring. men ber jag att han ska ringa så förväntar jag mig det , spec efter de hänt grejor o jag skrivit under dagen. o bett 4 ggr att han ska ri...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards