Direktlänk till inlägg 28 juli 2014

ibland behövs inte så mkt!

Av mamma-tilda - 28 juli 2014 14:24

att få bekräftelse på bloggen värmde o fick mig o le:) satt o var lite småsur o tänkte att jag skriver lite när jag sitter i massagestolen. o då fanns d en kommentar från Lina! att ngn hittat min blogg o regelbundet läser mitt svammel...ja d fick mig att le! satt som sagt o var lite sur, att skicka en fråga till ngn man älskar o inte få svar, skitsamma att det är en unge o jag är vuxen d gör mig iaf sur...iaf ibland. o då få se att ngn gillar ngt jag gör värmde mitt hjärta! ibland behövs det inte mkt för o göra ngn lite glad! Tack!


haft besök av en vän m barnbarn o fick ägg hemlevererade det var kul! är ju inte så ofta ngn utan uppgjort dyker upp ute i skogen här!

ska på barnkalas ikväll. funderar om jag orkar cykla? 1 mil ca dit o så hem...lite svalare idag iaf.


nu kom ett svar....har inget internet..nej visst m om jag nu ser att personen i fråga är ute ibland o läst d jag skickat då kan man väl svara oxå?? även om man inte har internet alltid?? skitsamma. jag överlever! jag är ju vuxen el hur d nu var m det..iaf 44 år gammal numer;)


Dottern jagar ett hotell i Polen,m de svara inte. syrran tyckte jag skulle provringa.. får väl ladda för det...prata på min knaggelengelska m polacker på lika dålig eng .kan bli spännande!


Bokat besök till sonen på sönd. en vän till han ska åka med. d blir roligt för han! nu har det ju varit lite jobbigt i värmen o han var lite avis när jag var till havet! m inte mitt fel att han är där han är!!fast visst lider jag m han....

hade lite skuldkänslor att jag badade i havet.... m jag måste ju leva vidare. suck, vill bara att han ska klara det sen!! få resa ,bada ,fiska hitta kärleken o få jobb. ja allt som ger glädje i livet! en mammas dröm såklart! att barnen får ett bra livmed dess glädjeämnen. Jag älskar mina barn överalltannat på jorden m det har kostat på de sista åren med sonens problem!


nu fick jag le igen! livet är rätt ok trots allt:) skicka till en kompis igår om grillning ngn kväll..nu har hennes dotter svarat idag!! hahah goa unge:) då får d nog bli cykeltur innnan o bilen ner till byn.


det gäller att fokusera på det bra i livet o dess glädjeämnen:) lätt som en plätt....


ungar!! jag blir galen!! att få tillbaka att jag inte lyssnar när jag talar om att jag blir glad för ett svar... att alltid komma dragandes med att jag inte lyssnar...jag blir galen o faktiskt ledsen!! är det meningen för jag inte ska sakna ungen??? känner att jag blir så där irriterad o frustrerad så skit i mig då!ring inte o be om pengar heller då.för då går d o höra av sig! jag vet ju att jag får släppa det- det står ju för att han är borta.o då blir d jobbigt .... m d är så svårt! Andas----vara vuxen....mm ibland skulle d vara skönt o vara liten o kunna få ett utbrott! utan att behöva fundera på nga konsekvenser!


hänga tvätt o cykla då!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mamma-tilda - Lördag 11 maj 19:25

när en barn mår så dåligt att de inte vill leva el bara vill fly. då går jag sönder som mamma.  att ha ett xa barn hemma som får uppleva dt känns oxå tungt. sedan vet jag att han klarar det. men vill inte utsätta någon för detta.   att få a...

Av mamma-tilda - Fredag 19 april 14:48

just nu känner jag mig som ett barn som väntar på bekräftelse.   sjukskrev mig några dagar nu då all energi tog slut. migrän o feber o sen helt matt. sov hela onsd. sen iaf piggare.  orkat lång promenad med hunden igår o nu cyklade vi långt. ...

Av mamma-tilda - Onsdag 17 april 17:07

efter nga dagars huvudvärk o på väg att bryta ihop igår så beslöt jag mig för att  lönen inte var värd det. så idag o imorgon är jag sjukskriven. o hoppas de räcker med 2 dagar!   vill inte rasa igen. orkar inte må dåligt.  har ingen energi i...

Av mamma-tilda - Tisdag 16 april 19:19

huvudvärk hela dagen. höll på börja gråta redan i morse men beslöt mig för att jag behövd ta mig till jobbet. pengarna kommer inte räcka denna månad så bet ihop kostar för mkt med sjukavdrag. Men har inte tagit beslutet om imorgon än. är slit...

Av mamma-tilda - Måndag 15 april 20:44

jag verkar aldrig lära mig. ger o ger. blir besviken , förväntar mig för mkt. vet att "ungen" är tonåring. men ber jag att han ska ringa så förväntar jag mig det , spec efter de hänt grejor o jag skrivit under dagen. o bett 4 ggr att han ska ri...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards